zindelijkheidstraining

Zo dat vind ik een hele heftige omschrijving,maar het komt er wel op neer.

Het zit namelijk zo.
Joyce wordt eind mei 2 en we willen haar dan zindelijk hebben,hahaha.
Nee nu even normaal.Met het mooie weer ben ik begonnen om Joyce in haar blote billen te laten lopen.Wel heel handig rokjes en jurkjes,want dat is net iets minder bloot.Maar hoe merk je dat een meisje gaat plassen?????
Na 2 jongens is dit helemaal nieuw.
Bij de jongens was het een paar weken trainen met het potje en ze waren zindelijk.Maar daar kwam beweging in het piempie en kon je ze gelijk op het potje zetten.Werkte perfect,maar nu.
Joyce gilt nu alleen heel hard BAH als het al is gebeurt.

Dus mama's met grotere meiden.....HELP!!!!!!!

Groetjes Jessica

Hooii,

Heb eigenlijk een vraag aan jou ipv een antwoord voor jou helaas...

Maar ons zoontje wordt eind volgende maand 2 jaar en jij zegt dat jouw jongens met een paar weken zindelijk waren. Maar hoe oud waren ze toen? En hoe deed jij dat precies?
Ons zoontje zegt wel op dit moment poep-wc als hij moet of net gepoept heeft, maar hij wil nog niet op de wc zitten!

Groetjess Chris

Hoi Jessica,

Birgit wordt 2 juli pas 2 maar ze is al best ver wat de "zindelijkheidstraining" betreft.. het is vooral vanzelf gegaan. Zo waen we een weekendje weg dit weekend en gaf ze aan een vreemd familie lid aan dat ze naar de wc moest.. die zei: ga maar naar je mama haha.. nou ik haar op de wc gezet en zo hup een plas, en dan zelf wc papier pakken en vegen he :-S haha de rest van de tijd wilde ze ook op de wc, maar ze zag de andere kindjes dat ook doen dus dat helpt.

Om op je vraag terug te komen. Birgit had het in eerste instantie ook niet door dat ze t deed, dan was het ineens nat: bah! net als bij jou.
Ze krijgt opeens door dat het er daaronder uitkomt! Ineens ging ze in een hoekje staat en ook in bad, en ging ze een beetje met gebogen benen persen ofzo...
Ik denk dat je even geduld moet hebben totdat ze het ineens door hebt... dat moment is bij ons al maanden geleden geweest en we hebben elke keer een beetje gespeeld met t potje, toen ze het niet leuk vond, heb ik niet doorgezet want dat werkt niet. Nu wil ze elke keer zelf, ik doe er niet eens moeite voor... vind de luier soms wel makkelijk (erg he) haha

succes!

Hoi Chris

Met de jongens was het gewoon veel met het potje achteraan lopen.
Zodra je ook maar iets aan beweging aan zijn piempie zag gelijk neerzetten.
Dat was vooral de eerste week heel intensief,maar al snel wilden ze naar de wc en toen begonnen ze ook zelf aan te geven of ze moesten.
Mijn oudste was 2,5 en de ander 2 toen ze (meestal) zindelijk waren.

Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan