Zindelijkheidstraining

Vandaag best goed bezig. Feline heeft al 4 stickers verdiend! 3 plasjes en 1 dronnie gemaakt op t potje (vies dat schoonmaken bah)
Nu doorzetten! Hoe doen jullie het? Wij dus met stickers en vanmorgen naar de markt en vanmiddag naar de supermarkt had ze wel een luier aan, 's morgens wel er in geplast, vanmiddag naar de supermarkt niet.

groetjes Maris

Noemen jullie het dronnie, of is het een typefout??? Ja, ik weet het niet hoor, hahahaaa.
Heb eerder trouwens een tip gelezen hier dat je keukenpapier onderin het potje moet doen, of misschien wat kranten. Dan kieper je het zo in een keer weg.
Wel goed van Feline hoor!

Idd dat wc papiertje in de pot kwam van mij!
Lieve heeft het zindelijk worden helemaal zelf gedaan..Ze had daarvoor al eerdwer een goede periode, toen ze 19 mnd was!!
En door ziek zijn wilde ze niet meer..Afgelopen dec begon ze het weer zo van de een op de nadere dag aan te geven..en het gaat super..Nu geen luier meer aan ook niet buiten de deur..alleen in bed.
Heerlijk..en vooral makkelijk dat we er niets aan hoeven te doen..
Gewoon plassen voor we de deur uitgaan etc.,.
succes!

Hoi hoi,

Nou onze man wil er echt nog niet aan. Als hij stil in een hoekje gaat staan zeg ik wel: moet je poepen? En dan zegt Sven dus vrolijk 'ja'. Maar als ik dan vraag of ie dat op het potje wil doen komt er een heel harde 'nee' achteraan! haha.
Dus ik ga maar niet meer pushen. Straks in de zomer gaan we nog wel weer een poging wagen.

Groetjes,
Maike

Mette vind het bijzonder leuk om op het potje te zitten en op het toilet ook af en toe. Dit doet ze al maaaanden. Aan het toiletpapier trekken is ook erg leuk alleen...heeft ze nog nooit iets op het potje of toilet gedaan. Iemand tips?
gr.Ing

Bram gaat ook regelmatig om het toilet , op hetpotje wil hij niet en zegt dan ook dat dat voor baby's is!
hahahaha hoe komt ie erbij he
maar hij heeft nog nooit iets gedaan op het toilet....
wel aan eht wc papier scheuren, wc doortrekken en handen wassen maar plassen of poepen ho maar!!
nou ja denk maar zo, het komt vanzelf!
maar meneer geeft wel heel veel strijd op dit moment met eht om doen van een luier of een luierbroekje, hij wil dit gewoon niet!!
en als hij gewoon zonder rond loopt plast hij dus niet maar ook niet op het toilet!
hahahaha lekker dwars he

liefs ilona

Benthe loopt ook steeds meer zonder luier. Af en toe nog ongelukjes maar we zijn op de goede weg. Op het potje heeft ze nooit gewild, dus lang leve de wcbrilverkleiner!! (mooi scrabblewoord, haha)

Terug
Bovenaan