Zingen

<p>Hallo allen,</p><p>Vanaf wanneer konden jullie kleintjes liedjes zingen? (Voor jou als ouder duidelijk genoeg zodat je wist welk liedje het was? & dan de juiste tonen?)</p><p>Gewoon interesse :)</p>
 
Ons zoontje is nu 21 maanden en “zingt” alleen smakelijk eten. Of ik het echt zingen mag noemen weet ik niet ? maar haal het er wel uit.
 
Grappig hè.. onze zoon is nu 20 maanden, hoor heel duidelijk wat hij zingt. (Hij praat overigens ook echt hele zinnen) 
 
het is vooral zo aandoenlijk als je hem weer hoort zingen met zo'n lief stemmetje ?
 
Pfoe geen idee exact, maar ze is nu 21 maanden en zingt zeker al meerdere maanden. Denk rond 16 maand ofzo dat het begon en nu ook steeds meer de zinnen. Eerst was het olifantje nananana mama mama en nu olifantje in het bos, laje mama to nie los. Ze zingt dan nog niet het volledige liedje trouwens, zinnen erna zijn nog steeds delen of ze gaat opeens over op een ander liedje ;) papagaaitje leef je nog iaaaadejaa in de manenschijn hop hop hop paardje in galop. Zo gaat het hier vaak haha.


 
 
Mijn zoon heeft het nu met 2,5 pas echt te pakken haha! Het interesseerde hem nooit zo, maar nu is het uit volle borst zagen zagen wiedewiede wagen en Jan huigen in de ton met een woepetje erom!
 
Huh? Zo vroeg al? Ik ga eens opletten. 
Bij mijn dochter van ruim 14 maanden genieten we nu van de eerste woordjes. En ze kletstbrabbelt nu pas echt met ons. Ze doet hier en daar een klank na van wat we tegen haar zeggen. Dus ik verwacht voorlopig nog geen hele liedjes hoor!
 
Terug
Bovenaan