Zingende Tygo

Nou,

Na aanleiding van het Sint Maarten topic van Nelleke, hier dan een greep uit de liedjes van Tygo.
Even de tekst erbij, want niet alles is even duidelijk.

1. Sint Maarten klik hier
Sint Maarten, Sint Maarten
de koeien hebben staarten,
de meisjes hebben rokjes aan,
Daar komt Sint Martinus aan.

2. Smakelijk eten klik hier
Smakelijk eten, smakelijk eten
hap hap hap, slok slok slok,
dat zal lekker smaken, dat zal lekker smaken
eet maar op, drink maar op
EET SMAKELIJK ALLEMAAL.

3. Teletubbies-tune klik hier
(Die lijkt mij wel duidelijk)

Groetjes happyM.

OM OP TE VRETEN!!! Wat een lekker ding zeg!

Mocht ik ooit nog beroemd worden, kan ik 'm dan alvast boeken voor in m'n voorprogramma?

Liefs Nelleke

Wat geweldig en wat LIEF!!! Echt toppie hoor dat hij dat al allemaal kan zingen! Ontzettend leuk om te bewaren en op een nader te bepalen tijdstip 'tegen' hem te gebruiken, hahahaha!!

Groetjes Fonske

Kusje?! Je kunt er wel 3 krijgen! Wat ben je toch een charmeur he?!
Het zou me niks verbazen als we Tygo over 15 (of 20) jaar terug zien op het podium met een hele schare vrouwelijke fans achter zich aan!
Super filmpjes hoor!

En dankzij Tygo (en het kdv, maar dat doet er niet toe) zijn we hier ook al druk aan het oefenen voor Sint Maarten. Als ik de camera weer bij de hand heb zal ik eens een filmpje maken en kijken of ik dat via Hyves kan plaatsen.

Hahaha, we kunnen straks een kinderkoor starten!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Hiya Marieke!

Ik wil graag iedere keer als ik uit eten ga Tygo meenemen oke?! Dat smakelijk eten liedje is om op te vreten!!!!
Wat een scheet is het ook.

Ajuus, ilja

Hoe schattig!

Hier ook een ventje die alleen maar heel de dag doet zingen.. moet het idd eens gaan opnemen hahaha!

Lekker van genieten!

Esmé mv Kay en ???

Haha helemaal geweldig!
Echt leuk hoe die kids het zingen.
Hier nog één... jaimey zat naast mij toen we het filmpe gingen kijken en zei: die is leuk, die is leuk!

gr kaat en jaimey

Terug
Bovenaan