Zink en foliumzuur voor man.... Helpt dat echt?

Hoi meiden,

Wie heeft er ervaring met zink en foliumzuur voor de man? Mijn man zijn zaadkwaliteit is erg slecht (we hebben ook de indicatie ICSI) en we willen straks kunnen zeggen dat we er alles aan gedaan hebben. Dus heb ik ook voor mijn mannetje foliumzuur gehaald en daarnaast een potje zink, omdat ik dat regelmatig heb gelezen hier. Maar wie heeft er ervaring mee? Helpt het wel of niet? Ik ga niet verwachten dat het zaad ineens wel goed is hoor, maar tja, elk zaadje kan helpen...

Liefs,

Sil

Mama van één * (13-02-2006)

Goodbye, my Angel, it's time to sleep. You will always be a part of me...

Hoi silvy

De kameraad van mijn vader is homeopatisch arts. Hij werkt alleen met vitamines en mineralen en heeft al heel wat stelletjes met een kinderwens geholpen, met verbluffende resultaten. Door zink en foliumzuur te slikken word een man veeeeeeel vruchtbaarder. Tegenwoordig zit er weinig van die vitaminen meer in ons eten, dus er komen daardoor steeds meer vruchtbaarheidsproblemen. Ook vitamine C erbij slikken draagt zn steentje bij. Overigens werkt het ook bij vrouwen. Het is het proberen waard!!

liefs janine

Hoi hoi,
ook ik heb gelezen dat het goed zou helpen. Ben nu het boek van Zita West aan het lezen en daar staan zeer veel tips in.
Mijn man slikt nu multivitaminen met foliumzuur, zink en vitamine c. En nog meer. Gewoon van de trekpleister. Werkt prima.
Groetjes V.

Hoi!

Ook ik heb mijn man multivitaminen gegeven die hij nu trouw elke ochtend inneemt. Daar zit ook zink, foliumzuur en vitamine c in. Baat het niet dan schaad het niet, toch!?

Veel succes!

Terug
Bovenaan