Zit er aan te komen

A

Anoniem

Guest
Ja ja ja   het lijkt er op dat Maaike nu ook wil gaan lopen. Ze wilde al wel een paar pasjes zetten als je haar goed vast hield maar gisteren was weer op stap, op de knietjes maar haar stoeltje en ik had zo iets van je moet er achter gaan lopen. Dus ik heb haar achter de rugleuning neer gezet en het stoeltje voorzichtig iets vooruit geduwd. Ze had het ineens door en ging heel voorzichtig er achter lopen. Steeds het stoeltje iets vooruit en dan een paar pasjes en dan weer het stoeltje. Helaas was de videocamera boven en heb ik dus nog geen filmpje maar zal morgen proberen om het nog een keer te doen en dan de camera erbij.

Weet een van jullie hoe je een filmpje op hyves zet?

Groetjes
Inge

KEI GOED JOH

go maaike go maaike goooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!

heb je geen loopauto ofzo??
toen Ryan net los liep heb ik hem erachter gezet en ineens ging het allemaal heel snel

leuk gezicht he , vond het zo grappig nu loopt hij 2,5 week en is het net of hij het al tijden doet.

het tempo gaat vooruit en de armen zakken steeds verder naar beneden hahaha

geen idee hoe het filmpje op de hyves te zetten

maar als het is gelukt ga ik zeker kijken.

hoe is het verder met je/jullie??

allemaal weer een beetje te boven gekomen??

hoor van je groetjes liefs moekje

Leuk he als ze gaan stappen,zijn ze ineens zo groot. Levi doet aleen tijdje wat losse stappen maar stapt nu sinds een week echt de hele tijd en inderdaad de armen gaan nu ook steeds lager.

Inderdaad veel filmpjes maken want het is schattig dat rondlopen met die o benen en die armen inde lucht.

groetjes chimene

Hoi Inge,

Echt helemaal super gaaf!!!! Ik hoop voor je dat ze het nu zo door heeft. Is zo schattig die kleine beentjes en dat trotse gezichtje. Een filmpje op Hyves zetten werkt net zo als er een foto op zetten. Je gaat naar foto/video downloaden. vinkt je video aan en drukt op verstuur. Echt precies hetzelfde als met een foto. Ik hoop dat je er uit komt want ik ben erg benieuwd naar je filmpje

groetjes Linda

Terug
Bovenaan