zit er beetje doorheen..

Sorry ff klagen,durf er allemaal niet aan toe te geven, maar ben zo moe en kan erg weinig hebben dat ik af en toe door t lint ga,wat ik helemaal niet wil..heb tweeling v 11 mnd en dochter v 6 en werk geen eens, 32+2 wk zwanger..mag geen auto meer rijden en word gek thuis..gelukkig ga ik zondag ff wat leuks doen..mn man werkt heel de week en onregelmatig,snachts uur of 4 weg en pas uur of 18/19u thuis..pffffff weet t ff niet meer..ben niet de gezelligste..

Nou klagen mag hoor. De hele dag thuis zitten met drie kids en een dikke buik is ook niet niks!
Sterker nog....het is doodvermoeiend hahah.
Wat dat betreft kan je soms nog beter op je werk zitten.

Slaapt de tweeling nog? En je dochter van 6 blijft die over? Want dan kan je misschien af en toe nog een middagdutje meepakken?

En heb je misschien nog familie of vriendinnen aan wie je de kids een dagje/ochtend/middag kan uitbesteden?
Even een paar uurtjes voor jezelf kun je nu wel gebruiken.

En een andere open deur....ga vroeg naar bed, eet gezond en blijf bewegen. Als je zelf fit bent kan je de kids ook beter aan.

Veel sterkte en hier lekker van je afschrijven.

Nog maar een paar weken en dan is het al weer klaar!!

Liefs mama3007

Ik ken het! En dan heb ik er nog maar 1. Wat mama 3007 zegt, is er iemand waar ze even mogen spelen of kunnen zijn. Ik merk dat ik daar van bij kom. Even rustig aan mijn eigen ding doen. Je kan idd beter werken hoor :) ik ging voor de rust naar mijn werk haha.

Lekker dat je zondag wat leuks gaat doen.

ja ik heb wel oma's waar ze heen kunnen of schoonzus, dus dat moet ik maar even vragen..ik laat mn oudste 2x overblijven zodat als de twins slapen ik ook even kan liggen..kleine meid in mn buik is ook behoorlijk druk,zit onderin te trappen en vaak harde buiken..is wel lang geleden even helemaal alleen geweest te zijn..lijkt me heerlijk..
Ik mis het werken wel,het is vanwege mn gezondheid dat ik thuis zit,heb de ziekte v crohn, maar af en toe eens een ochtendje ff wat anders doen en ander praatje lijkt me wel wat..
Voelen jullie ook al druk aan de onderkant?soms als ik buk lijkt wel of ze ertussen zit..

Nee die van mij zit hoog tegen mijn longen dus ik heb het alleen benauwd. Kind ligt overdwars. Ik voelde me ook schuldig om hulp te vragen, net of ik mijn kind weg deed omdat mama moe is... Maar hij is net terug van een nachtje slapen bij opa en oma. Kwam vrolijk weer binnen stappen en mama is uitgerust. Dus doen!

Ja kinderen hebben ook meer aan een uitgeruste moeder..heb geregeld dat de twins komend wknd nachtje naar mn ouders gaan, en mb oudste is dan bij dr vader, dus ff daagie voor mn zelf :)) en morgen natuurlijk ff ontspannen..

Terug
Bovenaan