zit er echt ff door heen.

wil niet klagen hoor maar heb het echt ff helemaal gehad. tob nu al 2 weken met harde buiken of gevoelige zeurderige beurse buik. bekken klachten bij mijn rug en bij mijn schaambeen, aangegeven bij verloskundige en schijnt 2 tot 3 weken te duren eer het over is die harde buiken etc. moet morgen sinds een aantal maanden weer naar fysio ben benieuwd.
en probeer me aardig sjakies te houden, gister had kmeer gedaan had klachten toen dacht ik doe vandaag rustig aan, begint het weer, tis echt een rot gevoel en bij het idee dat k er nog 12 weken aanvast zit zakt de moed me in me schoenen...
sorry hoor misschien ben kwel een zeikerd..

Nee hoor een zeikerd ben je helemaal niet. Het is helemaal te begrijpen en ik snap wat je voelt zelf ook last van de bekken en ook last van mijn buik. Soms valt het ook niet mee en kan je waarschijnlijk ook niets hebben althans ik heb daar wel last van. En ik denk er ook maar niet aan dat het nog 12 wk duurt anders zakt ook hier de moed me in mijn schoenen.

Succes en hou vol he voor we het weten.....

Liefs RH

Hoi snap je helemaal. Heb al vanaf het begin van mijn zwangerschap last van mijn buik. Kan vanaf week 20 niet langer dan 5 min leuk achter elkaar lopen van de pijn in mijn buik (bandenpijn)
En de hele dag door een gespannen/harde buik.
Nu sinds een paar dagen last van harde buiken/voorweeen. Bij alleen maar van de bank naar de keuken lopen.

Soms heb ik er ook wel even de balen van, maar dan denk ik even aan het gene wat ik er voor ga krijgen, en dan voel ik hem even lekker schoppen. (hoe hard ook, ik geniet) en dan vergeet ik de klachten even.
Het is niet makkelijk, maar vergeet niet dat er een einde aan komt.

Probeer echt rustig aan te doen en als je nog werkt, dan zou ik gaan stoppen. Ik werk vanaf week 25 niet meer en merk dat ik daardoor iets meer kan, en dat houdt in dat ik ook wat leuks kan doen. Dat ook gezegt tegen mijn leidinggevende, het moet niet zo zijn dat ik vrij ben om bij te komen. Het houdt ergens op, als schrijf ik het nu makkelijker op als dat ik het ervaar.

Sterkte en zwemmen is erg lekker met deze klachten!!!

x yvonne

hier wat meer klachten maar zit er helemaal doorheen
kan zo niks meer en ik weet gewoon ff niet meer hoe we verder moeten gaan
je wilt je kind niet overal heen sturen maar zelf voor zorgen kan op moment echt niet meer

pfff manlief houdt zijn mond maar niet, drukke baas. ik duik zo mijn bed in. Kan er nu niet naar luisteren bleh

@ zuster yvonne ik werk nu alleen nog maar zittend, en heb gezegd het donderdag af te wachten als het dan er na weer begint dan ker dan klaar mee ben. en moet zeggen zit nu heerlijk met mijn benen op de bank en ga zo in bad en dat verzacht. sochtends gaat het opzich ook wel maar de ellende begint rond etenstijd maar op een gegeven moment ben je er klaar mee en vooral als je nog al zo bent van niet zeiken gewoon doorgaan dat heb ik dus in me maar moet me er nu echt bij neer gaan leggen en vind het ook heel moeilijk. ik vraag me dan ook af wat het is met zon rare beurse buik daar maak kme ook zorgen om en dan denk klater nou zal wel los lopen hoor zal wel gewoon bandenpijn zijn maar wat zal het nou werkelijk zijn denken jullie?

Heey meiden,

Dat klinkt als erg vervelend!! Ik heb er zelf geen last van, maar kan me goed voorstellen dat je er nu al goed doorheen zit. Als je het echt niet vertrouwt dan zou ik toch de vk even bellen. Is er echt niks aan de hand dan is het helaas toch een kwestie van volhouden denk ik. Er zit weinig anders op. Misschien eens wat anders gaan doen? Laat je eens een dagje heerlijk verwennen en probeer te ontspannen. Ik zeg maar wat hoor, heb hier zelf dus geen ervaring mee, maar misschien heeft je vk nog tips? Een buikband misschien? Iets dat de druk op je bekken wat verlicht?

Succes ermee!!!!
Liefs ciomama

Hoi mamma van lot

Het lijken echt bandenpijn, maar bespreek het met je VK. Daar zijn ze voor.
Heb net een buikband op advies van de Vk aangeschaf van Anita. Net binnen gekregen, dus ben benieuwd.

Ik heb helaas de hele dag klachten, en heb er nu ook harde buiken bij. Zittend werk kan ik ook niet doen. Alles met lang ervoor kan ik niet. Dus probeer alles wat af te wisselen.
Vooral liggen vind ik lekker. Vandaag ook even een mindere dag, dus ga zo ook maar even te bed.

Jij heel veel sterkte

x yvonne

dank je wel.. weetje wat het punt is vaak als je dan rust hebt beginthet ook nog.. heb erook al 2 zondagen last van.. gewoon tot rust mannetje hele dag lekker thuis lekker veel slapen.. nu bij de fysio geweest heeft me bekkenweer behandeld hoop dat ker weer even tegen kan..

Terug
Bovenaan