zit er een kindje in mijn buik?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik zit ergens mee...
ik wil heel graag een 2e kindje en mijn man wil wel en ook weer niet.
het lijkt hem heel erg leuk maar durft niet voor een 2e te gaan maar is wel blij als het wel onverwachts zou gebeuren.
de afgelopen tijd hebben we zonder rubber gevreeen maar voor het zingen de kerk uit....de kans dat je toch zwanger raakt is erg klein maar wel mogelijk maar toch wel heel erg klein.
ik heb afgelopen week een kuurtje geslikt om mijn menstruatie op te wekken maar ben nog niet ongi geworden en ik had nog een zwangerschapstest liggen en dacht ach ja waarom niet!!
uiteraard negatief!! maar iemand die ik ken vertelde me afgelopen maandan dat zij ook een test had gedaan die negatief was maar de volgende ochtend zag ze tog een licht streepje en heeft ze nu een wolk van een dochter van 9 maanden!! het schijnt dus dat als je geen streepje ziet dat ie er soms toch wel zit maar dat je de volgende als ie dus is ingedroogd beter kan zien.
en wat denk je??? ik zie toch echt een heel licht streepje.
maarja in de bijsluiter van die testen staat dan ook weer dat de test de volgende dag niet meer betrouwbaar is en moet weggooien....en de kans op zwangerschap van voorvocht is toch wel erg klein.....MAAR ZOU ER TOCH ZO'N HUMPIE IN MIJN BUIK GROEIEN??

weet niet wat voor een kuurtje je gedaan hebt, maar ik heb ook een keer een medicijn gekregen om een soort chemische abortus (miskraam gehad en niet schoon) mocht je niet zwanger voor zijn. Ik heb nog steeds het gevoel dat ik zwanger was op dat moment en door de kuur uiteindelijk wel een miskraam heb gekregen. ook heeeeeel licht streepje trouwens.

Gewoon even wachten en over een paar daagjes nog een keer testen.

Terug
Bovenaan