Zit er even door heen

Hoi meiden,

Ik zit er echt even helemaal doorheen!!!!
Ik heb zo'n vreselijk pijn in me rug, bekken en vagina!!!! Ik kan nog amper lopen. Heb gisteravond liggen te huilen in bed van de pijn. Paracetamol helpen voor geen meter. Vannacht ook weer geen oog dicht gedaan van de pijn en de kleine die flink actief werd. Ik ben werkelijk waar helemaal op en kapot. Dit hou ik geen 4 weken meer vol. Zo'n pijn ken ik helemaal niet van de 1e zwangerschap.
Vrijdag hoef ik pas weer naar de vk toe. En ik heb vrijdag eerst ook nog een sollicitatiegesprek voordat ik naar de vk moet. Straks me schoonmoeder maar ff bellen of ze yordi even kan komen halen om wat met hem te doen. Ik trek het echt niet door die pijn en weet niet waar ik het zoeken moet. Zitten of liggen is ook een hel!!!!!
Hebben jullie nog tips dames??

Liefs marielle 36w1d

PS Sorry voor het geklaag.......

hai hai wat erg voor je,ik herken het helemaal!
Ik neem altijd een warme kruik mee naar bed zonder dat ding lukt me helemaal niet meer om te slapen.
Verder weet ik het ook niet ik loop zo al weken!
Ik kan je alleen heel veel sterkte wensen,en hopen dat het een beetje beter word!
En praat er met de vk over vrijdag!
xxx Bianca 38wk6dg

Helaas heb ik geen tips voor je meid! Zo loop ik ook al een paar weekjes... Het is slopend, vooral omdat je door de pijn amper meer aan slaap toekomt. Laat idd je schoonmoeder lekker Yordi ophalen en neem dan ook echt je rust. Ga lekker naar bed (slaap je niet dan rust je toch) en neem een warme kruik oid mee.
Ik herken deze pijnen ook helemaal niet van mijn 1e zwangerschap. Ik weet nog dat ik daags voor de bevalling flink aan het carnavallen was toen, haha!
Nu ben ik al blij als ik uberhaupt mijn bed uit kan komen zonder dat ik door mijn benen ga van de pijn. Heb het er iig wel over met je VK. Ik moet straks en ik gooi het ook maar weer gelijk in het gesprek.
Succes!

Liefs, Nicole 37+3

Heftig.. Heel verstandig om even oppas te vragen voor Jordi. Wat je echt het beste kan doen is rust nemen. Ik vind het zelf soms prettig om een warme kersenpittenzak tegen mijn onderrug te houden. Die pijn bij het schaambeen, kun je echt niet meer aan doen dan rust houden. Ik ga geregeld naar de fysio die dan bepaalde spieren een beetje losmasseert. Het is pappen en nathouden, maar het helpt soms wel een beetje. Zou in overleg met mijn man oppas proberen te regelen voor de komende tijd, zodat je echt je rust kan nemen en af en toe echt even op bed kan liggen, waar je toch het beste ontspant.. Goed afwisselen tussen lopen, staan, zitten en liggen is heel belangrijk. Als je gaat liggen doet dat heel zeer, maar bij mij zakt dat als ik me na een poosje wat kan ontspannen.. En als je nog niet bij de fysio loopt echt even bellen.. voor die laatste loodjes nog wat verlichting. Duidelijk zijn tegen de vk he, vrijdag, of als het niet gaat gewoon eerder bellen.
Sterkte iig..x
Taraneh

Ook hier zijn deze klachten bekend, om gek van te worden! soms weet ik niet meer hoe ik moet zitten of liggen of staan, alles doet pijn...
de bekende laatste loodjes denk ik dan maar om daarna sinds zondag meteen tegen de buik te zeggen: je mag best komen nu :)
xMarij
(37w2d)

oww ik herken het ook zo!!! iig praat er met je VK over vrijdag! die kan er natuurlijk rekening mee houden dat je er gewoon doorheen zit.
ik heb helaas ook geen tips,maar weet donders goed wat je meemaakt!
ook ik herken dit echt niet uit mijn 1ste zwangerschap. toen liep ik nog vrolijk de hele stad door te schoppen na de 30weken,nou kan nu nog amper een stap zetten!
nog even doorbijten..en probeer idd wat rust te nemen! breng je mannetje gewoon lekker weg en probeer toch echt even te rusten!
heeeel veel sterkte nog meis!!!!
Liefs Kim 38,1

echt heel naar...ik herken het, ik kan geen kwartier op een kant liggen of het doet pijn. 10 minuten staan aan het aanrecht en mijn rug doet al zeer ik kan alleen zitten....
het is nog vol te houden maar ik zie het ook nog geen 6 weken duren. Dan moeten ze maar ingrijpen. Het slechte slapen breekt je zo op...
Succes helaas geen wijze woorden maar je bent niet alleen.
Gr Alex wk 36

Terug
Bovenaan