Zit er even doorheen

pfff zit er even doorheen hoor.
Ik slaap al weken 'snachts heel slecht ben vanaf 4.00 klaarwakker en daartussen door ben ik ook steeds wakker heb het ook heel benauwd door die buik.
Nynke is de hele week ziek geweest nu nog een beetje daardoor is ze al een week om 5.30 wakker....en wilt ze niet meer slapen..
Ik ben dan nu ook effe echt kapot,en sinds gister avond begin ik ook ziek te worden heel erg verkouden en keelpijn... net .om 11.00 had ik Nynke naar bed gedaan maar ze werd na een kwartier alweer wakker!echt balen want ik moet echt effe liggen zul je net zien normaal slaapt ze wel 2 uurtjes....ben echt kapot van deze week en nu wordt ik zelf ook nog ziek.
Ik hoop dat ze straks nog wel even gaat slapen.

Nou moest het even van me afschrijven.

Liefs Stefanie

hoi stefanie,vervelend he dat je het zo benauwd krijgt van die buik.Ik herken je verhaal helemaal...ppfff ik heb het nu ook nog wel hoor als ik kay sn achts ga voeden ,lijkt het wel of nicky een tijdklok in haar kontje heeft en komt er ook uit..fff ben dan ook klaar wakker.Ben wel dat ik die benauwdheid van die buik niet meer heb.succes verder en ik hoop dat je nachten weer ff beter mogen worden,liefs,karin

Hoi Stefanie,

Begrijpelijk dat je er helemaal door heen zit.
Heb je niet iemand in de buurt zus, (schoon) moeder, vriendin die bijv een ochtendje of middagje op nynke kan passen dat je lekker naar bed kan en kan bijkomen?

Veel sterkte met alles,
Liefs Marina

Hey Stefanie,

Wat vervelend meid. Zoals Marina al zei, heb je niet iemand die je even kan helpen zodat je kan uitrusten?
Je hebt al je energie straks nodig voor de bevalling en de tijd daarna.

Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat je toch niet ziek word.

Liefs Trudi

Hoi Stefanie,
Logisch dat je er doorheen zit , hoop dat je iemand kan vinden die je even alles uit handen kan nemen, bijna weekend dus vraag iig je man om dan de taken op zich te nemen, al zal hij dat waarschijnlijk wel al doen!
Leg anders een matras op de speelplek van je kleine, dan kun je iig lekker gaan liggen ook al slaap je dan niet! of lekker op de bank!
Succes en sterkte

Gr MJ

Terug
Bovenaan