zit er even doorheen...

Hoi meiden,

ppffff zit er vandaag helemaal doorheen.
gisteren had ik de hele ochtend echte weeen maar helaas trokken deze weg (had mijn moeder ook bij mij) Nu af en toe een wee dan weer een gewone harde buik...daar zit echt een wereld van verschil in.
Ben vandaag 38.3wk onderweg dus eigenlijk nog even te gaan maar vandaag wil het gewoon niet lukken. Kan de hele dag wel lopen janken en boos doen.
Mijn korte lontje is heeeeel erg kort geweest vandaag. Vorige week vrijdag bij de controle wilde de vk nog wel even kijken of er al wat gaande was maar omdat mijn 2 kids erbij waren wilde ik dat niet...nu mega spijt van misschien was het dan gisteren wel doorgezet....of niet zit mezelf helemaal gek te maken.
ik weet het gewoon even niet meer...........

Hier nog een die er doorheen zit ik ben 39+1 vandaag heb s'nachts volop voorweeen die maar niet door willen zetten naar echte weeen.
Overdag ben ik daardoor super moe.
Van mij mag ze nu wel komen als ze er vrijdag nog niet is gaan ze kijken of ze me kunnen strippen.
Probeer rustig aan te doen dan komt alles goed!!!

Gr Vi

je weet niet hoe dingen lopen, al was er vrijdag gekeken dan hoeft het niet te zeggen dat het beter op gang was gekomen dus dat moet je, je zelf niet kwalijk nemen. Wanneer moet je weer naar de versloskundige.

Doe het rustig aan!!

oh lekker gevoel is dat.
ik had de kids ook mee vorige keer en die waren een beetje vervelend waardoor iki wat minder na mijn idee mijn verhaal heb kunnen doen.
en ook erg kort lontje. telkens in spanning begint het nu of niet.
donderdag heb ik weer een afspraak.
ben vandaag 39 week.
groetjes van mij

Terug
Bovenaan