Zit er even helemaal doorheen

Het onderwerp zegt het eigenlijk al: ik heb het effe helemaal gehad. Wij zijn sinds 16 mei de trotse ouders van een jongetje geworden: Lucas. En op 5 juli is ons Daantje alweer 2 jaar geworden. Ik kan me geen groter geluk wensen dan ons gezinnetje. Maar gisteren was zo'n dag waarvan ik hoop dat ze niet al te vaak gaan voorkomen. Lucas is zoals ze noemen een hongerige baby. Nu zijn we overgestapt op speciale flesvoeding voor hongerige baby's, maar hierdoor heeft hij weer meer last van verstopping, dus dat schiet niet op. Verder is mijn man al vanaf vorige week donderdag non-stop aan het werk ivm Tilburg kermis. (hij werkt in de horeca) dus Daantje heeft haar pappa al sinds vorige week donderdag nauwelijks gezien. Dat begin ik nu goed te merken want ze is nu wat dwarser dan normaal. Ik loop een beetje op mijn achterste benen, want als ik 5 uurtjes slaap krijg op een dag is het veel. Ik zou er alles voor over hebben om even een week of zo slaap in te halen.....
Het is een beetje een lang verhaal geworden, maar het helpt wel om het een beetje van me af te schrijven! Hopelijk gaat het snel beter....

Groetjes, Linda, mv Daantje en Lucas

Schrijven helpt idd, fijn is dat he? En wij luisteren gewoon je verhaal aan hoor! Helemaal niet erg!
Woon jij ook in tilburg of de omgeving daarvan? Ik woon in tilburg nl!
Nou, ik hoop dat alles inmiddels een stukkie beter gaat ennuh, de tilburgse kermis zit er na vanavond toch echt op hoor!

x miranda

Hier was het hetzelfde. Een huilende hongerige baby en een dame van 2 jaar.

Ik gebruik de nutrilon forte en om verstopping te voorkomen heb ik altijd minimaal 1 schep normale nutrilon in de fles gedaan. Forte staat namelijk bekend om verstoppingen. Ik geef nu bijvoorbeeld 210 cc met 2 scheppen standaard en 5 scheppen forte. Misschien heb je er wat aan.

Ik woon inderdaad in de omgeving van Tilburg! Gelukkig is de kermis na vanavond weer achter de rug. Bedankt voor de tip om de nutrilon te mengen. Dat ga ik ook proberen! Het ventje heeft volgens mij nu echt heel veel last van krampjes en dat is zo ontzettend sneu! Vandaag ging gelukkig een stuk beter dan gisteren. Heb vanmiddag lekker bij mijn ouders in de tuin gezeten, Daantje heeft heerlijk kunnen spelen en mamma heeft effe bij kunnen tanken. Mijn man zal vanavond wel weer laat thuis zijn, maar morgen is hij lekker vrij en morgenmiddag gaan beide kindjes naar de crèche, dus dan kunnen we het alletwee een beetje rustig aan doen.

Hee Linda,

Erg herkenbaar!! Ik heb nu inmiddels 8 maanden lang maximaal 5/6 uurtjes geslapen en dan heb ik het over de lange nachten. Gek wordt je ervan al gaat je lichaam zich er op de lange duur wel op aanpassen. (of zou ik wennen aan het leven met mijn kop in de wolken).
Ik ken die dagen die jij beschrijft helaas ook. Mette was 1.5 toen Jens kwam en Jens was ook een bewerkelijke baby. Wanneer komt je man thuis en kun jij dan even bijslapen? Sterkte meissie! Het is gelukkig maar een fase...al ie is wel doodvermoeiend!
gr.Ing

Terug
Bovenaan