Het onderwerp zegt het eigenlijk al: ik heb het effe helemaal gehad. Wij zijn sinds 16 mei de trotse ouders van een jongetje geworden: Lucas. En op 5 juli is ons Daantje alweer 2 jaar geworden. Ik kan me geen groter geluk wensen dan ons gezinnetje. Maar gisteren was zo'n dag waarvan ik hoop dat ze niet al te vaak gaan voorkomen. Lucas is zoals ze noemen een hongerige baby. Nu zijn we overgestapt op speciale flesvoeding voor hongerige baby's, maar hierdoor heeft hij weer meer last van verstopping, dus dat schiet niet op. Verder is mijn man al vanaf vorige week donderdag non-stop aan het werk ivm Tilburg kermis. (hij werkt in de horeca) dus Daantje heeft haar pappa al sinds vorige week donderdag nauwelijks gezien. Dat begin ik nu goed te merken want ze is nu wat dwarser dan normaal. Ik loop een beetje op mijn achterste benen, want als ik 5 uurtjes slaap krijg op een dag is het veel. Ik zou er alles voor over hebben om even een week of zo slaap in te halen.....
Het is een beetje een lang verhaal geworden, maar het helpt wel om het een beetje van me af te schrijven! Hopelijk gaat het snel beter....
Groetjes, Linda, mv Daantje en Lucas
Het is een beetje een lang verhaal geworden, maar het helpt wel om het een beetje van me af te schrijven! Hopelijk gaat het snel beter....
Groetjes, Linda, mv Daantje en Lucas