Zit er even helemaal doorheen.

Sorry voor mijn geklaag alvast. Maar weet even niet meer waar ik het moet zoeken. De nachten zijn nog steeds een drama met Koen, even als zijn voedingen en reflux. Had 2 soorten medicijnen en het leek beter te gaan maar mocht er 1 maar 14 dagen geven. Daar weer mee gestopt na 14 dagen en weer mis. Gillen, overstrekken enz enz. En dat dan een uurtje of 6 per dag. Voeding blijft nog steeds erg zoeken naar de hoeveelheid en soort (lees merk) Inmiddels vliegen de pampers en doekjes er doorheen.Tot overmaat van ramp moet ik bij Koen de medicijnen zelf betalen, terwijl ze bij Tjerk gewoon vergoed werden. (32 euro voor 20 dagen voor het ene en 9 euro voor het andere medicijn waar ik mee moest stoppen) Dus dit is een hele dure....... Nou kan me dat nog niet eens zoveel schelen als het kereltje er mee geholpen zou zijn. Ik loop de deur ongeveer plat bij de huisarts. Mag nu eindelijk door naar de kinderarts. Waar ik maandag pas terecht kan. En helaas niet bij dezelfde als bij Tjerk. Want die gaat deze week met vakantie. Met Tjerk moet ik ook opnieuw naar de kinderarts. De naden van zijn schedeltje worden erg dik en het lijk wel een maanlandschap als ik zijn haartjes was. Schijnt wel vaker voor te komen, maar ik schrok er erg van. Maar daar kan ik in september pas voor komen. Ik slaap zelf nog steeds maar 4 uur per nacht/dag en ben er onderhand wel doorheen. Zie er niet uit, barst van de hoofdpijn en ben zo oververmoeid dat ik, als ik dan eindelijk lig, niet in slaap kan komen. Natuurlijk geniet ik ook wel van mijn mannen hoor. Maar het is absoluut niet allemaal rozengeur.....

Och meissie!

wat vervelend. en ook dat je nog zolang moet wachten voor je heen kan. KAn me voorstellen dat je totaal uitgeput bent. 2 kleine ukkies vergen veel van je. zeker als ze allebei nog zo klein zijn. en waarvan de een ook nog zoveel pijn heeft. arm manneke... maar zekker arme mamma!

Probeer tussendoor zoveel mogelijk te slapen. en miss een optie om ze eens een nachtje weg te doen??? laat opa en oma maar eens een K. nacht krijgen. maar dan kun jij wel ff lekker slapen.

Hoop dat de week wat snel voorbij gaat. en dat de ka gauw wat voor je kan doen. Rustig aan meissie!

jasses jasses, wat een ellende joh.
maar dat is niet klagen hoor. echt niet.
kan me heel goed voorstellen dat je niet meer weet waar je t zoeken moet.

belachelijk dat die medicijnen zo duur zijn. is er niet een goedkopere variant met de zelfde werking?
ik hoop dat de KA iets voor jullie kan betekenen maandag.

en dan voor tjerk pas in september terecht kunnen, wat laten ze je lang wachten zeg.

Indd net als anna-lovely zegt. misschien kunnen je mannekes een nacht uit logeren. of anders een middag, zodat je even kunt slapen.

hou vol meissie, en je weet ons te vinden he.
dikke knuf
smooty

O wat vervelend meid! Hoop dat de ka wel iets voor je kan doen. Vindt t altijd zo zielig als die kleintjes zoveel pijn hebben en je niets kunt doen. En je mag hier best klagen hoor al vind ik dit geen klagen maar je hart luchten. Sterkte

Bedankt meiden. Mijn moeder helpt al waar ze kan. Ze komt een paar middagen per week om mee te poetsen en stuurt me dan af en toe naar bed. 's avonds met het spitsuur is ze er altijd dat er toch op tijd gegeten kan worden. Ze heeft ook wel aangeboden om ze een nacht te halen, maar ze doet al zoveel voor me en is ook niet meer de jongste (71) Dus vind eigenlijk dat ik haar niet nog meer mag belasten. Ze past ook nog eens op de kinderen van mijn zus, 2 dagen in de week en je ziet dat ze nu toch ook erg moe is. Deze week is ze met vakantie. Mijn schoonvader heeft een versleten rug, dus die kan niet zo veel met de kleintjes en mijn (stief)schoonmoeder kan al helemaal niks met kinderen. Dat doe ik mijn jongens niet aan. (mijn schoonmoeder zou ik het met alle plezier aandoen hoor, klaagt toch altijd over elk pijntje en dat ze het zo druk heeft) Gelukkig heeft mijn man nu vakantie en hij neemt me best veel uit handen. Bijslapen zit er nog niet in, maar wel een beetje meer rust en minder vliegwerk.

meissie, dit is geen klagen hoor!
Ik doe je het je niet na met 2 hele kleintjes en dan ook nog reflux erbij pfff ik heb het echt met je te doen.

probeer idd zoveel rust te nemen (makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik).
Ik hoop zo dat de ka je maandag kan helpen met de reflux van Koen, zodat je weer wat rust krijgt binnen het gezin.
Fijn dat je man nu ook vakantie heeft...
Laat even weten wat de ka maandag zegt!

liefs

Goh wat erg! Natuurlijk heel erg zielig voor Koen, maar ook heel erg voor jou en de rest van het gezin. Hoe gaat Tjerk ermee om?
Ik hoop dat het snel goed komt, zodat jij ook aan je rust komt.

Het is net of ik mijn eigen verhaal lees.....zo hebben wij ook getobt en gedaan.
En het was hier ook errug zoeken naar med die hielp enz.
Wat bij ons uiteindelijk de doorslag gaf was de combi van speciale voeding en med! De speciale voeding was voor kindjes met erge krampen en/of koemelk allergie nutramigen!
Ik weet dat Jorn van anna-lovely speciale voeding heeft gekregen die echt voor reflux kindjes is!
Waar wij ook achter kwamen was de jochem heel erge krampen kreeg van de med tegen de reflux als ik het me goed herinner was de losec!
Dat las ik bij toeval op de bijsluiter, we zijn toen gelijk gestopt en hadden na 2 dgn al een heel ander kind!
Motilium hielp hier in zetpillen super in drank niet.
Meid keep going strong!!
Denk aan je

liefs louise

Terug
Bovenaan