Sorry voor mijn geklaag alvast. Maar weet even niet meer waar ik het moet zoeken. De nachten zijn nog steeds een drama met Koen, even als zijn voedingen en reflux. Had 2 soorten medicijnen en het leek beter te gaan maar mocht er 1 maar 14 dagen geven. Daar weer mee gestopt na 14 dagen en weer mis. Gillen, overstrekken enz enz. En dat dan een uurtje of 6 per dag. Voeding blijft nog steeds erg zoeken naar de hoeveelheid en soort (lees merk) Inmiddels vliegen de pampers en doekjes er doorheen.Tot overmaat van ramp moet ik bij Koen de medicijnen zelf betalen, terwijl ze bij Tjerk gewoon vergoed werden. (32 euro voor 20 dagen voor het ene en 9 euro voor het andere medicijn waar ik mee moest stoppen) Dus dit is een hele dure....... Nou kan me dat nog niet eens zoveel schelen als het kereltje er mee geholpen zou zijn. Ik loop de deur ongeveer plat bij de huisarts. Mag nu eindelijk door naar de kinderarts. Waar ik maandag pas terecht kan. En helaas niet bij dezelfde als bij Tjerk. Want die gaat deze week met vakantie. Met Tjerk moet ik ook opnieuw naar de kinderarts. De naden van zijn schedeltje worden erg dik en het lijk wel een maanlandschap als ik zijn haartjes was. Schijnt wel vaker voor te komen, maar ik schrok er erg van. Maar daar kan ik in september pas voor komen. Ik slaap zelf nog steeds maar 4 uur per nacht/dag en ben er onderhand wel doorheen. Zie er niet uit, barst van de hoofdpijn en ben zo oververmoeid dat ik, als ik dan eindelijk lig, niet in slaap kan komen. Natuurlijk geniet ik ook wel van mijn mannen hoor. Maar het is absoluut niet allemaal rozengeur.....