Zit er ff doorheen

hey meiden,

hoe gaat tie met jullie?
Heb vandaag ff een off-day en hij nog maar net begonnen...
Ik wilde vanmorgen ff snel boodschappen doen o.a om zo hopelijk de drukte voor te zijn, maar al met opstaan voelde ik al dat het helemaal niet ging.
Had het gevoel of ik veel te veel gegeten had, de hond uitlaten ging nog 3 versnellingen langzamer dan normaal, mijn handen zijn dik, mijn onderrug doet zeer, heb een zware druk op mijn onder buik en heb gevoel dat ik de hele dag kan huilen....
pffffff sorry voor mijn geklaag, want ik heb een geweldige zwangerschap....
Heb net mijn vriend wakker gemaakt (hij heeft late dienst vandaag) gelukkig begrijpt hij me en gaat tie met me mee boodschappen doen...de schat!

ik ben nu 32.4 weken zwanger, de kleine ligt in een stuit en ze ligt al heel laag dus de vraag is of ze gaat draaien, zelf ben ik ook in een stuitligging ter wereld gekomen en qua gewicht/grote gaat ze der vader achteraan, want ze loop 2 weken voor en de kans dat ze een flinke 8 ponder wordt :)
04jan. weer een nieuwe echo om te kijken of ze gedraaid is....

dat was weer ff mijn verhaal :)

Iedereen hele fijne feestdagen, geniet ervan en vooral van elkaar!!

liefs
Nicole

Klagen lucht vaak op hoor!! En je hebt nog steeds een grote kans dat de kleine uit zichzelf gaat draaien. Mijn vorige 2 lagen ook pas met 35 met hun hoofd naar beneden , en beide waren het 8 ponders. Ik hoop voor jou dat hij/zij ook uit zichzelf gaat draaien.
En vandaag gewoon ff rustig aan doen, morgen is weer een nieuwe dag!!!

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan