Zit er ff doorheen..

Titel zegt het al. Zit er ff doorheen..

Ben nu 38 weken maar sinds zoavond een knetterharde buik, baby beweegt minder actief en ben zooo moe, gister erg misselijk geweest. Heb vorige week al voorweeen en alles gehad maar het zet gewoon niet door!
Voel me gewoon niet lekker...

Help wat moet ik doen! Krijg met de dag meer klachten erbij maar nog geen teken dat ik ga bevallen.

Xxx
 
Moet je deze week nog op controle? Ik zou het aangeven bij de verloskundige. Maar weet niet of ze wat doen of dat ze je naar huis sturen met de boodschap; nog even volhouden.
Hoop voor je dat het snel echt gaat beginnen. Ben zelf morgen 37 weken zwanger, van mij mag het binnen nu en een week ook wel beginnen hoor. Heb zelf ook steeds meer klachten dus snap helemaal hoe je je voelt.
Succes is alles wat ik kan zeggen, ben zwanger van mijn eerste dus heb verder geen tips ofzo voor je.
 
Bah wat vervelend, laatste loodjes echt loodzwaar voor jou! Ik hoop dat je verloskundige iets voor je kan doen... Bij minder leven zou ik wel aan de bel trekken, als je je zorgen maakt hoor! Mijn Gyn zei dat ze dergelijke gevoelens van moeders altijd erg serieus neemt, als je het gevoel hebt dat er iets niet goed is, wel ff melden dus!!

Sterkte en ik hoop dat je bevalling zich gauw aandient!!
 
een harde buik mag volgens mij niet langer dan een 2 a 3 minuten aanhouden! als het te lang aan houdt en de baby minder schopt zou ik gelijk even je verloskundige bellen, beter voor de zekerheid!
 
Ik moet vandaag voor controle! Zal wel even vragen van dat minder bewegen sinds 3 dg en die harde buik alhoewel dat nu minder is..
Denk ook niet dat ze nu al wat doen, meestal is dat als je overtijd loopt toch?
X
 
Hey mammavl,

Hoe was de controle? Wat had de VK gezegd? Ik hoop dat je je weer wat beter voelt. Nog even volhouden en je hebt je kleine in je armen liggen. Kop op. Hou ons op de hoogte hoe het gaat.

xx Debs
 
Ja hier gaat het momenteel weer wat beter!

Gister geweest maar het minder of ander bewegen komt waarschijnlijk omdat de baby gedraaid is! Ligt nu aan de andere kant met ruggetje. Was wel opgelucht want maakte me toch een beetje zorgen.

Verder zei ze dat het rommelen geen teken hoeft te zijn dat ik eerder beval :-( Het is gewoon afwachten..
 
Fijn te horen dat het wat beter gaat. Ik hoop dat je nu wat gerustgesteld bent en het nog even vol kan houden tot het moment zich aandient.
ik zal voor je duimen, net als op het "zwanger worden" forum.

 
Terug
Bovenaan