zit er helemaal doorheen

De titel zegt het al: ik zit er helemaal doorheen. Ik ben nu 22w6d en nog steeds hang ik iedere ochtend boven de wc. Dit in combinatie met de zwangerschapssuiker zorgt ervoor dat ik er helemaal doorheen zit. Ik kan de tijd en de rust niet vinden om de batterij op te laden en dus heb ik me net ziekgemeld, na eerst een flink potje te hebben gejankt. En hier baal ik zo enorm van. Mijn geest wil wel, maar mijn lichaam laat me compleet in de steek. Alles waar je maar last van kunt hebben, dat heb ik. Misselijk, overgeven, duizelig, obstipatie, rugpijn, bekkenpijn en ga zo maar door. Het is mijn derde zwangerschap en in vergelijking met de anderen de zwaarste.

Dus, nu lig ik op de bank onder een dekentje. Vanmiddag eerst een controle bij de vk, kan ik daar bespreken wat ik nu moet doen.....
 
erg vervelend dit bericht!
sommige vrouwen hebben helaas die pech weinig te kunnen genieten van hun zwangerschap probeer er troost uit te halen dat je straks een mooi klein wondertje ervoor terug krijgt dan ben je al je ongemakjes en pijntjes weer vergeten.
ik wens je in elk geval veel sterkte en hoop dat je toch mag genieten nog.
x
 
Heel veel sterkte meid. Ik hoop dat je met je ziekmelding wat meer rust kunt krijgen, als ik het goed heb onthouden werk je in het onderwijs? Weet zelf hoe veel dat van je vraagt, dus hoop dat nu je lichaam wat kan aansterken. Succes ook bij de verloskundige.
 
Nou, kom net terug van de vk en heb het advies gekregen om voorlopig niet te werken. Eigenlijk ben ik heel blij met dit advies, toch voelt het een beetje dubbel. Ik heb vorig jaar ook een jaar in de ziektewet gezeten vanwege een burnout en ik voel me een beetje schuldig dat ik nu weer de ziektewet in ga. Maar, het gaat even niet meer. Dus de komende 3 weken blijf ik thuis en dat betekent veel slapen en uitrusten en hopen dat ik op die manier een beetje bij kan tanken. Verder was alles weer goed en natuurlijk hebben we ook weer even naar de beeb mogen luisteren.

@appeltje86: ik werk inderdaad in het onderwijs (VSO-ZMLK)
 
Misschien een beetje raar antwoord, maar: geniet maar van je rust. Hopelijk gaat het dan snel wat beter met je. En je moet maar zo denken, je doet het niet expres. Niet schuldig voelen hoor.
 
nou goed uitrusten! je moet gewoon aan jezelf denken nu, maar ik snap dat je je schuldig voelt, maar het is voor iedereen beter dat je nu de tijd neemt om op krachten en tot rust te kometn.

sterkte!
 
Oh meissie toch! Ik heb echt met je te doen! Ik kan me voorstellen dat je er alleen al door dat overgeven en die misselijkheid helemaal doorheen zit, ik heb dat tot een week of 16 gehad en voelde me ook zo klote.
Hopelijk voel je je snel weer beter!! Sterkte

p.s. om maar niet over mijn eigen dingen te beginnen, ik hoest al 6 weken als een zeehond, wat me ook volledig uitput, nog geen drie uur per nacht slaap. Ze hebben me op allergieen en kinkhoest getest, alles negatief maar moet nu morgen terugkomen...misschien toch een longfoto??
Ik kan ook eerlijk gezegd niet wachten tot die kleine doerak geboren is over een paar maanden..:)

Liefs, Kirsten
 
verdorie wat waardeloos dit zeg! Je kunt er niks aandoen en je wilt van alles maar het lukt niet>>>frustratie!

Laat je lekker in de watten leggen meid, je bent over de helft!

xxxxxxxxxxxx
 
Terug
Bovenaan