Zit er helemaal doorheen.....

A

Anoniem

Guest
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik zo stom geweest ben om dit op te lopen, walg van mezelf! Heb niet zoveel vriendjes gehad en voor mijn man ook lang met dezelfde dus snap er werkelijk niks van..... Hoelang heb ik dit al?

Kon toen mijn man thuis kwam alleen maar huilen waarom doe ik hem dit aan???? En hij is zo lief voor mij kan het niet begrijpen......

ga maar eens proberen het wat positiever te zien, er hoeft geen blijvende schade te zijn en er zijn erge ziektes te bedenken maat toch voel ik mij klote......

Hai lieve meid,

Ik kan me echt heel goed voorstellen dat je je klote voelt maar geef nou niet jezelf zo de schuld! Ik begrijp dat je met veel vragen hierover zit maar lieverd.....Je kan het helaas niet veranderen, hoe graag je het ook wilt. Het is niet het einde van de wereld en je hebt het nu toch niet meer?? Ik hoop echt voor je, en dat zal ook wel het geval zijn, dat je er niets aan over hebt gehouden en dat het geen gevolgen heeft. Daar gaan we niet vanuit!!

Probeer echt positief te blijven, hoe moeilijk dat ook is en niet zo negatief zijn over jezelf hoor!! Met je man sta je samen sterk! Kom op meid!!

Ga vandaag even samen wat leuks ondernemen om je gedachten even te verzetten en hopelijk heb je binnenkort meer antwoorden op je vragen en meer duidelijkheid zodat jullie weer een stapje dichterbij jullie wens zijn!

Dikke knuff Lynn.

Dank je Lynn voor je lieve woorden! Mijn man zei precies hetzelfde haha we hebben toch voor elkaar gekozen en kinderen zou leuk zijn maar samen hebben we het ook goed!

Ik denk niet dat ik het nu nog heb hoor maar dat gaan ze volgens mij maandag met die kweek bekijken. Heb al een aantal keer antibiotica gehad dus het kan bijna niet..... Weet dat de kans niet zo groot is op blijvende schade dus daar gaan we dan maar vanuit.

Schaam mij alleen diep..........

Hey lieverd,

Probeer het niet al te somber in te zien. Het is natuurlijk een klap, maar je staat er niet alleen voor! Hoe rot de dingen ook kunnen zijn, het maakt je relatie alleen maar sterker. Tenminste, dat merk ik bij ons heel erg.

Ga idd wat leuks doen wat Lynn al zei en bereidt je goed voor op het volgende doktersbezoek. Denk goed na over je vragen en ga er samen heen. Twee horen meer dan een en samen vraag je meer dan alleen!

Wees niet bang dat het 'jouw schuld' is. Je hebt er toch niet voor gekozen om het op te lopen?

Hou je taai en probeer je gedachten wat te verzetten!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan