Zit er nog iemand in afwachting ?

A

Anoniem

Guest
Ik heb morgen mijn nod en heb al een tijdje div. klachten. Natuurlijk voel ik vandaag niets meer. Het zal dus morgen wel weer een zware teleurstelling worden. Is er nog iemand die zit af te wachten voor de aankomende dagen ? Groeten,XXX

Ja ik ben ook nog steeds in afwachting. Gisteren voelde mijn lichaam gewoon niet goed, ongi krampen maar ook, ik weet niet, kan ik moeilijk uitleggen. Heel mijn lichaam voelde raar en nu moet ik dus afwachten. Ik denk toch dat mijn NOD de 11e is, dus spannend.

Dat wordt samen duimen dat we niet ongi worden.

Groetjes,
Sharon

Hallo,

Mijn noddag was afgelopen donderdag en ik ben het nu nog niet, het is zaterdg, ik voel wel van alles dus eigenlijk ben ik ook nog in afwachting, ik hoop dat jij niet ongi wordt, heel veel succes!!!!!

Hoi,

En ga je aanstaande maandag een test doen? Ik heb zoiets van ik wacht tot woensdag en dan ga ik een test doen.

We duimen voor elkaar en we hopen gewoon dat we allebei niet ongi worden.

Jij ook heel veel succes.

Groetjes,
Sharon

Sorry, ik zag dat je weer op de nod-lijst geplaatst wilde worden, dus je bent toch weer ongi geworden.

BALEN zeg, ik duim in ieder geval voor je voor de volgende ronde dat je niet ongi wordt.

Groetjes,
Sharon

Geeft niet ! Het ging ook zo raar om een reactie er op te krijgen. De helft wat ik heb geplaatst is er niet eens op gekomen. Ik ben inderdaad zaterdag netjes op tijd ingi geworden. Balen..............XXX

Maar hoe gaat het met jullie ?

Terug
Bovenaan