zit er tussen en voel me niet lekker

A

Anoniem

Guest
hum... vorige week di bij HA geweest.
Di-avond bloed geprikt.

Vrijdagochtend had ik deels de uitslag binnen. Alles normale waarden alleen foliumzuur erg hoog. (goh wat wil je als je 5 mg per dag slikt)
Vandaag of morgen zou er nog een hormoon bekend zijn... dat duurt altijd erg lang.
Dus dan kan ik weer bellen.
Maar ik wil eigenlijk gewoon de HA zelf spreken en dat kan alleen tussen 13.30-14 uur. Laat ik dan net aan het werk zijn... :'(

Vannacht heel de nacht wakker gelegen. Naja, wat korte slaapjes. Ik ben een echte buikslaper, maar mijn buik doet zo'n zeer. Kon er echt niet op liggen. Vanmorgen 1 creaker op en een glas siroop. Maar het zit me nog steeds niet lekker. NOg steeds wat last van mijn buik. Het is niet alleen de onderste band maar ook net onder het borstbeen waar wat druk zit. :'(
Heb al besloten om elk uur maar wat kleins te eten. Hopelijk krijg ik dan wel voldoende binnen...

volgende week di die echo. Waarom duurt dat toch zo lang??!!

Hoi Cu2heleen,

Ik heb ook zn last van mijn buik gehad een paar dagen, echt heel irritant zn drukkend gevoel. Werd er ook s nachts wakker van. Weet even niet meer wat je verhaal precies was maar kan mij voorstellen dat je de dokter wil spreken.

Ik hoop dat je je beter voelt door steeds kleine beetjes te eten.

Sterkte!

Heb je verhaal nog even terug gelezen......... Balen dat je nog een week op de echo moet wachten zeg. Wie weet ben je toch zwanger of zit je mentruatie je gewoon niet lekker. Je lichaam is af en toe zo vreemd.

Hoop dat je snel antwoord hebt op je vragen en je beter voelt.

Groetjes

Dankjewel Beauty27.

Laten we hopen van een zwangerschap, anders wordt het wel erg lang! En wordt ik hier helemaal niet blij van.

Tsss.... net ZH gebeld. De uitslag van de echo duurt ook nog eens DRIE dagen!!! Op dinsdagmiddag echto, dan zal op vrijdag ochtend maar waarschijnlijk pas 's middags de uitslag bij de aanvrager/HA zijn. Wat duurt het toch allemaal weer lang!

HA weet ik nog niet wanneer ik ga bellen. Misschien toch maar proberen tijdens het werk.

Terug
Bovenaan