zit er wat in?

Hoi,
Ben 8 en halve week zwanger maar ben nog steeds vol ongeloof.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er wat in mijn buik zit.
Heb eigenlijk alleen last van mijn borsten en verder weinig problemen.
Moet volgende week voor een echo maar ik heb echt het idee dat de gyn. dan zegt, meid d'r zit niets in hoor.
Hebben meer meiden dat?
 
hoi meid.
heb dit ook wel een beetje gehad in het begin hoor...dat ik dacht, o zit het wel goed, of zit er uberhaupt wel iets...zijn normale onzekere gedachten denk ik.
veel plezier met de echo! het is heel gaaf!
xxx sandy
 
Ik had exact dezelfde gedachte! Zag me daar al liggen, en dan... Maar ben nu 17 weken zwanger en hoewel het ongeloof nog wel eens de kop op steekt (heb nog niet zo'n joekel van een buik en gelukkig nog steeds zo goed als geen klachten), ben ik er nu wel van overtuigd dat er echt wat 'in zit'... Ik denk inderdaad, wat Sandy zegt, dat wel meer net zwangere vrouwen deze gedachten hebben. Zwanger zijn en je onzeker daarover voelen horen geloof ik wel een beetje bij elkaar. Proberen er zo positief mogelijk in te staan is denk ik het enige dat er op zit... (en het leukst!) Succes!
 
Vond de eerste echo ook heel eng. Had ook het gevoel dat er misschien wel niets zou zitten, maar gelukkig was alles goed. Nu ben ik 22 weken en voel ik het kleintje een paar keer per dag en dan wordt het al een stuk werkelijker. Succes en ik hoop voor je dat alles goed is.
 
hahahahha lachen dit zeg, ik denk ook nog steeds dat ik gek ben, ben nu 12 weken zwanger, en ik ben 1,5 week geleden naar de verloskundige geweest, en heb geen hartje gehoord, dfaar begon het al mee hihihi, verder heb ik alle kwaaltjes die je maar kan bedenken, moet volgende week voor een echo, en ik ben ook bang dat ze gaan zeggen dat mijn baarmoeder leeg is hahahaha, stel je voor dan is mijn buikie leeg, moet je voorstellen.... heb ik het allemaal verzonnen, dan kan je me wegdragen hahahahaha, ben blij dat meer meiden dit hebben!!
En ja het is dus blijkbaar volkomen normaal.....

groetjes miranda
 
Gelukkig kunnen sommige nog lachen en zeker blijven doen.Bij mijn eerste miskraam was er alleen een gestorven vrucht te zien.Dan stop je snel met lachen.Geniet van je zwangerschap,want dit is het mooiste wat er is en je kunt toch niet meer doen doen afwachten.Liefs Daisy
 
hoi, ik had t ook, het lijkt ook zo onwerkelijk dat er daadwerkelijk wat zit en zelfs na de echo had ik t nog, ondanks t bewijs, nu ben ik 25 wk en voel ik t kindje regelmatig en is t allemaal veel tastbaarder geworden, dus gewoon genieten en afwachten. gr fie
 
Terug
Bovenaan