zit ff thuis, het is even te zwaar

Haai lieve mensen,

heel af en toe kom ik nog even langswaaien en nu is het echt nodig. Ik ben bezig met de 4e iui ronde met spuiten en mijn eitjes willen weer eens niet groeien. Ik ben er verdrietig onder en boos en ach het is me allemaal even teveel. Overal duiken de lieve gezinnetjes op en dat breek mij even op. Het is gewoon KUT, zo dat is eruit. Mijn rug doet zeer onderin en dat betekende de vorige keer dat er veel te veel eitjes aan het doorgroeien zijn. Morgen weet ik meer, dan mag ik voor de 5keer deze cyclus mijn eitjes bekijken in het zkh. Ik hoop dat er maar twee aan het groeien zijn en niet tig.

en dat wilde ik gewoon even kwijt,
.
veel liefs
Sjanneke

ps als je mijn hele verhaal wil weten dat kan ik je mijn adres voor mn weblog geven. laat het maar weten.

Hallo,

Lucht wel op he om even je gal te spugen, moet je ook lekker doen als je dat nodig hebt. Hoop dat je je nu alweer iets beter voelt en heel veel succes!
En ik zou heel  graag je verhaal willen lezen.

Groetjes en probeer de hoop erin te houden, weet dat dat vaak moeilijk is.

Hee  Muppet van me!! Het is inderdaad ronduit KUT!!!
Ik kan me heeeeeeel goed voorstellen dat je effe in een flinke dip zit!
Het is ook allemaal niet niks he!! De ene keer groeien ze helemaal niet dan weer te hard. Pfffffffffffff om helemaal gek van te worden.
Groot gelijk dat je even tijd neemt voor jezelf. Dit heb je echt nodig hoor. Zit er niet mee en probeer lekker een beetje tot rust te komen.

Dikke kus van het Freggeltje!  

hallo,

Ik voel me ook zwaar shit op dit moment.Mijn eicellen waren ook niet gegroeid. ik moet nu 100 gaan spuiten hopende dat dit wel wat doet. Mijn eicel was 9 mm.
ik hoop het zo.

groetjes,
simba

Hé Sjan,

Ik hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt. Het valt ook niet mee, al die rotzooi in je lijf en dan werkt het nog niet ook...
Sterkte!

Liefs Astrid

Hey simba, voelt klote he als het allemaal even niet wil. Maar de aanhouder gaat winnen! en laten wij nou die aanhouder zijn!!!

HE akelige freggel die hier rondloopt......hahaha

Enne voor mijn verhaal moet je hier kijken: www.babydroom.weblog.nl

Verder gaat hier alles zijn gangetje. Afgelopen woensdag weer naar het zkh geweest. Ik heb een heel klein beetje groei! eindelijk worden ze een beetje wakker. Het blijft echter spannend, er zijn er twee die iets groter zijn 10 en 11 mm en 5 iets kleinere. Nu moete alleen die twee doorgroeien en de rest niet......Heb wat bloed moeten afstaan om mijn waardes te bekijken. Zaterdag moet ik weer naar het zkh.....Tis wat, ik zit op dag 21 van mn cyclus en dr is nog weinig gebeurt.......

Op naar zaterdag!!!!! iedereen een fijne dag morgen!!

veel liefs
Sjanneke the Muppet

Hoi Sjanneke

Ik volg jou al een tijd en wat ik alleen wil zeggen is hoeveel respect ik voor jou heb. Je houdt er soms de humor in met pietje en ondanks je verdriet ga je gewoon door. En je geduld, verdriet en pijn zal zeker beloond worden meid, geloof mij maar!!
Sterkte voor nu
liefs Costa

Terug
Bovenaan