Zit het dan toch tussen mijn oren??

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

Mijn NOD komt eraan en ik voel gewoon helemaal niets! Heerlijk! Meestal al een week vantevoren krampjes enzo, waardoor ik toch weer valse hoop krijg. Nu helemaal niets om me op het valse spoor te brengen.
Geen enkele kans op een zwangerschap, want we hebben niet op de juiste dagen kunnen klussen. Zou het dan toch al die tijd gewoon in mijn hoofd hebben gezeten en dat ik alleen van alles voelde, omdat ik wilde voelen??

Iig, nu leef ik heerlijk rustig naar mijn NOD toe en wat een opluchting dat het ook zonder stress kan, haha!

Volgende week woensdag de intake voor de IUI, dus daarvoor wel wat spanning die nu langzaam mijn lijf binnenkomt!

En alle meiden die wel op het wachtbankje zitten, hebben jullei al goede/slechte signalen van jullie lichaam gekregen?

Liefs Daisy

Hier precies hetzelfde.. Zondag me nod maar heb nergens last van. Van het weekend was ik even misselijk maar goh, dat kan overal door komen.. Ik weet nog niet wanneer me ei is (ronde 1) en dus ook niet of we op de goede dagen geklust hebben.. Wel lekker, die rust nog!

hee meid,
je lichaam kan je soms wel super goed voor de gek houden...
is dat volgende week alweer....hoop dat je er een goed gevoel aan overhoud aan dat gesprek meid...
gun het je zo!!!
liefs en knuff

Hai Daisy,

Wat fijn dat je met alle rust naar je NOD gaat, kon ik maar hetzelfde zeggen....Ik weet wel dat ik dat liever heb, dan dit...Ik wordt er gestoord van, voel van alles maar ja...Dat heb ik wel vaker gehad ondanks dat ik deze ronde een ander gevoel heb (kan het moeilijk in woorden omschrijven)

Veel succes bij je gesprek volgende week woensdag maar ik spreek je vast voor die tijd nog wel.. :)
Ik hoop zoooo voor je dat alles goed gaat (gaan we wel vanuit) Gun het je héél erg!!

Fijne dag, Liefs Lynn

Ik denk dat je gewoon wat gevoeliger bent voor alles wat in je lichaam gebeurt. Je ervaart ieder krampje, ieder vleugje van misselijk misschien wat intenser rond die periode.

Ik dacht altijd mijn NOD te herkennen aan een lage rugpijn, maar de laatste tijd merk ik dat ik iedere ochtend daar wel last van heb, alleen let ik daar nooit op als ik niet rond mijn NOD zit. Er zit denk ik heel wat tussen onze oren ;-)

Ik zit hier in spanning voor mijn volgende positieve ovutest. Manlief moet namelijk zijn 'goedje' inleveren rond het moment dat ik mijn ei verwacht en 2 dagen daarvoor mogen we niet klussen. Ga er flink van balen als dat het geval is, maar aan de andere kant wil ik het ook wel graag weten en ben ik blij dat we al niet 6 weken hoefde te wachten voordat hij de afspraak kon maken.

Liefs,
Roos

Lieve Daisy

Tjaq raar ding je lichaam, dan rustig, dan stress..
Geniet van de rust en hopend op een goed gesprek en hopelijk is het binnekort voor jullie ook raak..

Voor mij was vanmorgen een verrassing... niet veel klachten meer, wel 2 streepjes....
?!?! Nu nog bijven plakken en hopen dat het goed blijft gaan!!

Heel veel succes!

Liefs je naamgenootje

Hai Daisy,

Nou geniet van je lekkere rustige lichaam! :)

Ik wacht tot het weekend op mijn NOD, maar ook ik heb een heel rustig lichaam ineens..
Normaal voel ik het ook al aankomen in mijn rug en een samentrekkende buik.. maar ook hier niks!

wat zeker ook eens fijn is! ;)
Dus ik ga lekker rustig met je mee naar de NOD..

Geniet ervan!

Liefs, Jeltje.

Succes volgende week! Ik zal aan je denken.
Misschien minder leuk om te horen, maar kan me voorstellen dat het voor jou wel ff een keer fijn is om een rustig lichaam deze maand te hebben...

En hopelijk gaat het na woensdag allemaal super snel. Dan ga ik ervan uit dat je ons binnenkort verteld dat je helemaal niet meer zo'n rustig lichaam heb, omdat er van alles gaande is ;-)

Hier nog steeds op het wachtbankje. Ik ga zaterdag testen als ik tegen die tijd nog niet ongi geworden ben..

Succes!

Liefs

Terug
Bovenaan