zit ik het verkeerde te slikken???? help!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
Soms actief op het forum, vaak ook passief meelezen. Ik had afg donderdag mijn nod en ben helaas vrijdag ong geworden. Was er erg emo van, met verbouwing erbij, en ook nog een collega die opdezelfde dag vertelde 3 mnd zwanger tezijn. Weet wel dat ik niet mag klagen met ronde 3, maar toch..het voelt al zoooo lang.
Nou ben ik vrolijk van de week gaan slikken in de tarwekiemolie, dat had ik hier ergens gelezen..Maar nou lees ik teunisbloemolie?? Slik ik nu wat verkeerd??? en wat is wat dan???
verder wil ik wel proberen as maand rustiger te doen dus geen ov testen meer voor mij...alleen op dag 18, want dat is mijn vorige keer ov geweest, wel raar met een cyclus van 26 dagen (nu 27) dus als iemand er wat vanaf weet of je dan wel zwanger Kunt raken hoor ik het graag...

nou ik hoop op nog wat tips..
jullie ook allemaal weer veel succes in de nieuwe ronde, nieuwe kansen
liefs mij

haai,

ik kan je 1 tip geven met betrekking op je cyclus....
mijn moeder vertelde me ooit dat ze vroeger maar korte tijd tussen eisprong en ovulatie had zitten...ze weet niet meer hoe kort maar ze waren al 1,5 jaar bezig en door temperaturen kwam de dokter daarmee toen heeft ze pilletjes gekregen om haar menstruatie uit te stellen en was ze gelijk zwanger....
dus misschien is dat een tip...1 tip daarvoor is om te gaan temperaturen want huisartsen vragen altijd naar een temperatuurslijstje omdat ze het daaruit kunnen halen...als het zo blijft zal ik als ik jou was er even mee heen gaan...
het schijnt dat het kindje dan geen tijd heeft om in te nestelen geloof ik
maar misschien had mijn moeder er minder tijd tussen zitten hoor...

succes ermee

liefs leetje

bedankt voor je snelle reactie. Ik zelf had namelijk ook het idee over innesteling wat zo moeilijk   zou gaan. Ik probeer zwanger te worden van ons 2e kindje, en bij mijn dochtertje ben ik zwanger geraakt op dag 12 van mijn cyclus (zag ik in mijn zw boek staan, ze was ongepland (maar zeeeeer gewenst), maar we hadden die maand maar 1 keer seks gehad haha vandaar dat ik het weet) en ik was toen altijd 28 dagen cyclus. Ik ben nu 3 mnd gestopt met de pil (bij mijn dochterjte was ik al een jaar van de pil af..)
Dus of het ook daar nog mee te maken heeft??? Wel raar dat mijn eisprong nu 6 dagen later is dan toen, maar ja dat is ook alweer 3 jr geleden...
bedankt in ieder geval, meer tips hoor ik graag!!

goedeavond bikkel
je wilde graag reaktie of tips nou heb ik er misschien een voor jou.
Heb het ook al onder een andere topic gezet(pag.2. over theunisbloemolie enz.)
Het middel maca.het schijnt de vruchtbaarheid te bevorderen en het sperma te vermeerderen/actiever te maken.Meer info vind je op de site ww.maca.nl
Ik heb er erge positieve verhalen over gehoord in mijn kennissenkring,als je een beetje aan het praten bent onderling dan zijn we niet te enigen die met deze problemen worstelen.Ikzelf heb mijn nod 15 okt.en als ik dan weer ongi wordt ga ik het ook gebruiken en manlief zal er ook aan moeten geloven  haha
succes verder en groetjes gea

Terug
Bovenaan