Zit ik mezelf gek te maken???

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik heb gereageerd, maar ik kijk wel elke dag mee op het forum. Even in het kort voor degenen die niet meer weten wie ik ben. Ik ben 3,5 jaar getrouwd en ga eigenlijk pas in februari, als we de sleutel krijgen van ons nieuwe huis, stoppen met de pil. Nu ben ik pas bij de ha geweest omdat ik steeds zo'n last heb van de pil als ik weer begin na een stopweek. Met hem afgesproken dat ik drie strippen doorslik om te kijken of het echt daar aan ligt. Nu ben ik echter meerdere pillen vergeten in de eerste strip, wat volgens de bijsluiter van de pil tot zwangerschap zou kunnen leiden, als je gemeenschap heb gehad in de week voor het vergeten(en dat heb ik). De laatste weken heb ik iig last van de volgende verschijnselen( wat ik daarvoor nog niet had): extreem veel honger en vermoeidheid(moet na een dagje werken echt even gaan liggen anders val ik om van de slaap) daarnaast ben ik ook vaak duizelig, maar dat had ik daarvoor ook wel (komt volgens de ha uit mijn nek vandaan) Als laatste moet ik wat vaker plassen ,maar dat kan er niks mee te maken hebben volgens mij omdat het, mocht ik zwanger zijn nog zo pril is. Ik ben er nu dus 24 uur per dag mee bezig of ik eventueel zwanger zou kunnen zijn. Aan de ene kant zegt mijn verstand ''doe ff normaal, natuurlijk ben je niet zwanger' maar aan de andere kant zegt mijn gevoel dat het wel zo is, juist omdat mijn lichaam nu zo anders reageert. Maar dat zou natuurlijk ook tussen mijn oren kunnen zitten. Ik weet het dus even niet meer. Ik denk dat het het beste is om gewoon een test te halen om van die onzekerheid af te zijn, maar misschien is dat ook wel weer te overdreven omdat de kans zo ontzettend klein is, snappen jullie?. Ik zou graag horen wat jullie hiervan denken. Oja, ik zou vandaag ongesteld moeten worden maar aangezien ik geen stopweek hou wordt ik dat dus niet, maar zou ik wel morgen kunnen testen(???)

Groetjes Loes

Ik zou als ik jou was gewoon een testje ophalen. Ben je in ieder geval wat zekerder en loop je niet de hele tijd te malen.
Succes.

Groetjes mamaloe

Heej,

Ik was eerst ook een fanatieke doorslikker, ik slikte de pil ook 3 maanden door, en dan kreeg ik dezelfde klachten als wat jij nu hebt.
Ik zou stoppen met doorslikken (misschien wel per direct), je eventuele menstruatie laten komen, mocht ie niet komen, dan weet je het ook, komt ie wel, dan zou ik om een andere pil vragen aangezien je klachten i.v.m. de pil die je nu slikt.
Doorslikken kan veel rare klachten veroorzaken, zelfs "klachten"' die lijken op zwanger zijn.

De pil doorslikken terwijl je nu misschien zwanger bent, is denk ik ook niet goed, of wel?

Succes en ik lees het nog wel!

xxx

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie reactie.Ik heb inmiddels een testje gedaan en die was negatief, wat wel te verwachten was natuurlijk. Maar nu weet ik het tenminste en hoef ik er niet meer 24/7 mee bezig te zijn. Wat dat doorslikken betreft, ik ben nu net pas aan de tweede strip begonnen van de drie die ik door zou slikken, dus in principe zou ik daar nog geen last van moeten hebben. Al moet ik wel zeggen dat ik vmo mijn bed uit kwam met barstende koppijn wat ik normaal met mijn menstruatie heb. Volgens mij merkt mijn lichaam dus wel degelijk dat er iets niet klopt zeg maar, ook al hoor en lees je overal dat het doorslikken van de pil geen kwaad kan. Als ik me zo blijf voelen stop ik idd maar gewoon met de pil en dan moeten we maar tot februari met condoom vrijen, want ik ga toch ook niet weer aan een andere pil beginnen voor zo'n korte periode. Moet mijn mannetje ook maar begrip voor hebben dan, het is mijn lijf waar het over gaat en ik ben trouwens ook zelf 8 jaar terug met de pil begonnen dus vindt ik eigenlijk dat ik zelf ook kan beslissen wanneer het genoeg is geweest. Of vinden jullie dat erg egoistisch?

Groetjes Loes

Hoi Loesje

Even over dat doorslikken van de pil. Toen ik de pil nog slikte deed ik het ook wel eens en voelde me dan niet prettig, de laatste keer dat ik doorslikte om de ongesteldheid uit te stellen voelde ik me zo beroerd dat ik naar de dokter ben gegaan en zij zei dat het wel degelijk kwam door het doorslikken en dan vooral door de hormonen. Ook zij ze tegen mij dat ik heus niet de hele volgende strip door hoefde te slikken maar bv ook een week kon doen.
En wat betreft je vriend, als je hem vertelt hoe jij je voelt dat begrijpt hij dat heus wel denk ik.
Groetjes Marjolein

Terug
Bovenaan