zit ik nou zo raar in elkaar

A

Anoniem

Guest
he meiden,

zit weer eens in een dipje.
ben nog steeds niet ongesteld 12 januari was mijn laatste menstruatie.dus nu 3 maanden overtijd. snap er echt helemaal niets meer van. zijn er meer meiden die dit wel eens hebben gehad?
het is nu ook niet meer zo dat ik een cyclus heb overgeslagen. en ja ik weet dat de artsten er mee bezig zijn en ik weet ook dat ik gedult moet hebben maar oooooh wat is dit vreselijk zeg.

zo moest ik even kwijt.
liefs hilda

Wat een onzekerheid, echt vervelend! Ik hoop dat de artsen je snel iets kunnen vertellen en dat het dan wel een positieve mededeling is over je lichaam!
Bij jou geen ongi en bij mij nu al 2 week! pfff Als ik je een weekje kon geven deed ik het zodat het bij jou maar weer positief zou uitpakken en dat je weet waar je aan toe bent!
Sterkte! Liefs

ik ben begin feb voor t laats ong geweest en heb nu primolut gekregen om een menstruatie op te wekken soort van je lichaam resetten..
ik was namelijk gewoon redelijk regelmatig ong en nu ineens niet meer!

liefs petra

Heey meid,

Wat vervelend toch allemaal!! Ik hoop ook dat je snel wat duidelijkheid krijgt want dit is ook niks!!

Veel succes!
Liefs ciomama

jeetje zeg dat duurt nu wel heel erg lang. kan me je onzekerheid heel goed voorstellen. (valt me wel op dat er hier best veel meiden zijn die een onregelmatige cyclus hebben, maar jij spant de kroon).
was je hiervoor wel altijd regelmatig of in ieder geval iets dat daar op lijkt.
mag ik vragen hoe oud je bent? ik weet een kennisje van mij was op hele jonge leeftijd al in de overgang ik geloof dat ze achter in de 20 was) bij haar werd haar cyclus geloof ik steeds iets langer en daarna bleef het weg. wil je niet ongerust maken zeker niet, maar dit was wel iets dat bij mij opkwam.

wanneer hoor je weer iets meer van de artsen?
heel veel sterkte en lucht hier maar lekker vaak je hart.

@las
ik ben 29 jaar bijna 30. ze hebben mijn hormonen al nagekeken en volgens mij ook vervroegde overgang en daar was niets mis mee. ik heb hele rare cyclussen gehad van 11 dagen en 29 dagen en alles wat er maar tussen kan. moet wel zeggen dat ik de prikpil gebruikt hebt dus de menstruaties begonnen heel kort op elkaar en werden steeds wat langer ( tussenpoisen). daarnaast waren de laatste 3 maanden goed netjes elke 28 á 29 dagen kon niet mooier dus. hopelijk krijg ik vanmiddag de uitslag van de echo.

groetjes hilda

Terug
Bovenaan