Zit lekker te mutsen.....

A

Anoniem

Guest
Pfioew!
De cadeautjes zijn ingepakt........
De boodschappen zijn gedaan........
De slingers en balonnen liggen klaar.........
En mama is leeg!
Ik ben me toch steeds aan het janken!
Word er niet goed van, wat een emotionele doos ben ik ineens zeg!

Pfff, zal blij zijn als het donderdag is, dan kan ik legaal janken....
Liefs Annet

Lekker blijven mutsen hoor!
Hoort er helemaal bij.

.. nog 1 nachtje slapen...

Hahaha, nog zo'n emo muts!!

Meid, lekker laten gaan en van de dag genieten. Kan jou het schelen als iemand even zonder drinken zit, gewoon een tafel klaar zetten waar alles op staat, kunnen ze het zelf mooi doen, hebben wij ook gedaan namelijk.

Groetjes, Marieke

Aaaah, Annet..... Tis ook niet niks!!! Vorig jaar om deze tijd vol verwachting en nu een tijgerend mannetje, met een eigen willetje die alweer 1 wordt! Niks mis met wat emoties dus!!

Fijne dag vast morgen!!

Susan mv Gijs en Sophie

Hee mutsie!

Geeft niks hoor, ik heb het ook! zelfs nu ik je topic lees, zit ik weer te krijten hier.
Ik probeer lekker bezig te blijven: heb net Fabio op bed gelegd, gestreken, afgewassen,
en ga nu maar vast balonnen opblazen en alles klaar leggen. Ik ga vanmiddag al versieren, want als ik dan nog iets te kort kom, kan ik het nog halen hihihi (hoe bedoel je:stresskip!) Dan ga ik vanmiddag ook nog alle boodschappen halen en dan vanavond eet Fabio bij mijn schoonouders en ga ik lekker met mijn (grote) ventje uit eten!

Ik ben ook constant met mijn gedachten bij verleden jaar om deze tijd: lag ik al anderhalve dag te stuiteren in mijn bed van de weeën!!! En ik moest dus nog anderhalve dag!

Ennieweej, probeer te genieten he morgen? En maak je niet druk om de visite die wel of niet komt » » » het gaat alleen maar om Stef en om jou en Arno!!
Veel plezier!!!!!

Dikke kus van Cissy en Fabio (ook morgen één!)

Had ik ook voor de verjaardag, op de dag zelf en de dagen erna ook nog. Beleefde alles weer, het waren erg emotionele dagen.
Geniet er lekker van meid!
En Cissy, jij natuurlijk ook.
Veel plezier met de verjaardagen van jullie boys!

groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan