Zit me ook niet mee, nu de griep :(

TWD

New member
Nou gaat lekker hier....
Vannacht veel wakker door mijn keelpijn.
Doordat mijn neus dicht zit en mijn keel dus ook wat dicht zit er flink benauwd bij.
Dacht neem ff een rustdag, nou de griep heeft doorgezet. Heb keelpijn, oorpijn, spierpijn, benauwd, misselijk, overgeven en voel me heel ellendig. Enige wat mist is hoofdpijn...
Moet morgen eigenlijk wel over zijn, aangezien we dan mijn auto gaan halen... Anders wordt het met een ziek hoofd 2 uur als bijrijder, wachten tot nieuwe radiateur er in zit en dan nog 2 uur terug rijden pfff, klote griep

Hoe gaat het met jullie?
 
Beterschap! Het is echt niks als je zo ziek bent.

Ik heb eigenlijk nergens last van, ook niet gehad. Ik zeg vaak voor de grap wel "kan beter zwanger zijn, dan voel ik me beter dan als ik niet zwanger ben"

succes morgen
 
Beterschap cloewja, hoop dat je je iig morgen beter voelt anders is 2 uur rijden wel heel erg lang!
Pffff.....het zit je idd niet mee meid. Sterkte!

Vroeg je bedje in.....Liefs Lynn.
 
AAAAAH meid, heel veel beterschap. Zal aan je denken.
Wel voldoende proberen te drinken en vitamine C tabletten kunnen ook helpen en vraag na welke hoestdrank je mag voor je keel.

Met mij gaat het wel redelijk, ook grieperig geweest, nu alleen nog verkouden.

Liefs Mariska
 
Hi meis,

Ik hoop dat je je intussen alweer een stuk beter mag voelen! Ik heb nu precies hetzelfde, maar incl. de hoofdpijn. Mijn man had het een week geleden. Oh Well, gaat wel weer over in de tussentijd aan de Citrosan met honing, verse jus, thee en goed m'n vitaminen blijven slikken...
 
Heey Marieke

Gaat intussen iets beter. Nog wel heel misselijk. Hoorde wel van kennissen die kinderen hebben dat het wel heftiger kan zijn als je griep krijgt tijdens de zwangerschap. Is bij mij wel het geval. Normaal heb ik altijd van die 1dags griepjes en nu al 3 dagen plat.
Lekker rustig aan doen,
Beterschap meid

Liefs
 
Dankjewel Cloewja!
Fijn dat het al iets beter met je gaat! Apart hé , dat je er tijdens je zwangerschap zoveel langer en heftiger last van kan hebben! Het is intussen al jaren geleden dat ik griepje had, maar nu weet ook ik waar ik me op in kan stellen, rustig aan dus... Jij ook beterschap!
 
Terug
Bovenaan