zit mezelf compleet gek te maken

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,

Het is al het miljoenste bericht hierover op dit forum, maar ik zit mezelf echt helemaal gek te maken vandaag. Ergens dit weekend is/was mijn nod. Volgens alle berekeningen zou ik gemiddeld uitkomen dat vandaag mijn nod is, maar ik heb twee weken geleden op zondag een eisprong gevoeld (denk ik) dus zou het gisteren mijn nod geweest moeten zijn...
Nog helemaal niets te bekennen hier, maar ook eigenlijk geen klachten. Wel wat gerommel in mijn buik, maar ach, dat kan van ongi of van zwangerschap komen!! AAAAAHHHH ik weet het echt niet meer. Ik was er de afgelopen dagen heel rustig onder, hoewel ik de voorgaande maanden ook al helemaal gek werd rond mijn nod. Nu echter is het weer in alle hevigheid losgebarsten, ik zou het echt ZO GRAAG willen.

Ik heb nog niet getest, want geen test in huis, misschien zo toch maar een kopen als de winkels open zijn....

Talke, leuk dat je daar naar vraagt! De vorige maanden was ik een soort krampachtig mezelf aan het "dwingen" om zwanger te zijn, en ook echt gefrustreerd als het niet gelukt was. Nu heb ik dat om de een of andere reden niet. Ik voel me er heel kalm onder. Ergens denk ik wel dat ik zwanger zou kunnen zijn, omdat ik me nu (vooral emotioneel) heel anders voel. Maar ik durf dat eigenlijk niet te geloven. Misschien is het toch maar goed om te gaan testen, dan weet ik in elk geval zeker ja of nee, en kan ik het over twee of drie dagen (indien nodig) weer eens proberen!

Ben benieuwd. Ik vraag dat omdat meestal "het stemmetje in je" het wel weet.
Ik heb eind juli positief getest, helaas niet goed gegaan. Ook ik voelde me toen anders dan anders en eigenlijk hoefde ik niet te testen Ik heb een test gedaan en die was toen licht postitief, natuurlijk wil je het zeker weten en deed de dag erna een predictor test (rottesten zijn het) die was nega. ik dacht dit kan gewoon niet! De dag erop een van de apotheek gedaan en die was weer positief.

Nu voel ik me ook anders dan anders. Maar ik moet nog even wachten 26ste NOD

Ik wens je veel succes met testen, over een aantal daagjes en duim voor je.

groetjes talke

Ik heb vanmiddag getest, en helaas negatief. Dit brengt me weer heel erg aan het twijfelen. Er kan uiteraard nog te weinig hormoon aanwezig zijn, maar aan de andere kant worden mijn cyclussen misschien ook wel wat langer en word ik alsnog morgen of woensdag ongesteld. Ik ben best een controlfreak dus ik baal heel erg van die onzekerheid...
Hopen dat de ongesteldheid uitblijft en dan woensdag of donderdag maar weer testen!

Het is wat he? Ik wil je niet blij maken met een dooie mus maar als je net op je NOD test of vlak erna krijg je ook maar een heel licht streepje. Natuurlijk is ietder lichaam weer anders. Maar het kan zijn dat niet je HCG hormoon nog niet genoeg is aangemaakt om het te kunnen zien. Ik heb eens ergens gelezen dat zich dat elke 2 dagen verdubbeld dus over een paar daagjes als de RD wegblijven nog eens testen.

Ik hoop het voor je

Groetjes
talke

Hey Talke, lief dat je zo meeleeft! Ik heb (uiteraard) de test heel uitgebreid bestudeerd en tegen het licht gehouden. Zelfs later nog een keer uit de prullenbak gehaald  omdat ik nog een keer wilde kijken of ik echt geen streepje zag. Het vervelende is dat ik me het dan ga inbeelden dat ik wel iets zie. Ik had een clear blue test gebruikt, ik lees dat die vrij gevoelig zijn.

Nou ja, tot nu toe in elk geval nog geen RD te bekennen, woensdag ga ik nog eens testen. Ik lees dat het beter is met ochtendurine dus misschien woensdag of donderdagochtend (als ik zo lang kan wachten...).

Liefs, GS

Mijn nod is vandaag/morgen als de duiveltjes wegblijven ga ik donderdagmorgen een testje doen. Jullie horen het wel.

Hou je mij ook op de hoogte

Duimen omhoog

Terug
Bovenaan