Zit mezelf in de weg!

Hoi meiden!

Moet vanmiddag weer naar mijn gynaecoloog en ben erg bang voor slecht nieuws. Moest verleden week voor controle. Het was toen de 18e dag van mijn cyclus. Op dat moment waren er alleen nog maar kleine follikeltjes en geen dominante te zien. Volgens mijn gyn kon het goed mogelijk zijn dat hij al gesprongen was, maar ik moest voor de zekerheid toch maar een afspraak voor volgende week (vandaag dus) maken. Mocht het zijn dat in die week mijn temp omhoog zou gaan, hoefde ik niet langs te komen maar mocht ik bloed gaan prikken. Nu ben ik een paar dagen niet lekker geweest, zelfs een beetje koortsig maar niet zo erg dat ik ervoor thuis moest blijven. Sinds afgelopen zaterdag is mijn temperatuur weer zoals vanouds rond de 36.7. Dat wil ik niet, ik wil 37.2! Het is niet eerlijk!! Ik dacht dat het eindelijk goed ging. Jeetje wat neemt mn lichaam me weer in de maling. Waarom wil het nou niet doen wat het moet doen. Hoelang blijven we nog bezig met dit gesodemieter! Zoals je leest zit ik er behoorlijk doorheen nu. Ik slikte 4 tabletten clomid per dag (dag 5 t/m 9) en dat ging heel erg goed. Ik zou het nu nog twee keer krijgen en als we dan nog niet zwanger zouden zijn wilde hij toch een kijkoperatie na de zomervakantie gaan doen. Ik ben zo verschrikkelijk zenuwachtig voor vanmiddag. Ik ben zo bang dat tie gaat zeggen dat ik voor de vakantie al een kijkoperatie moet ondergaan. Aan de ene kant weet ik dan echt helemaal zeker dat er van binnen niets aan de hand is, maar ik zweet echt hele mega penen!

Nou ga mn vingers verder opeten, heb al geen nagels meer over!

Liefs
patricia

hoi patricia

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt (heb ook geen nagel meer over) Het is allemaal niet makkelijk en elke keer als je denk dat het goed is is het weer niet zo. Ik wil je heel veel succes wensen bij de gyn vanmiddag zal aan je denken en voor je ...
Ik hoop dat je met beter nieuws langs komt straks als je terug komt. Ik begrijp dat je er helemaal door heen zit en dat is een mega rot gevoel  zo voel je je waarschijnlijk. Heb je ook veel last van de hormonen die je slikt?
Tot hopelijk met goed nieuws

groetjes rozemarijn  

Heeee lieve Patricia,

Ik hoop zo dat je vanmiddag goed nieuws hebt gekregen!!!!!!!! ..

Kan me zo goed voorstellen dat je er gewoon soms zo vreselijk de balen van hebt, het is ook niet makkelijk zeker ook als die ene wens zo groot blijft, geef niet en dan nooit de hoop op, ik weet zeker dat het dan ook echt daadwerkelijk gaat lukken lieve Patricia, ook van mij heel veel sterkte, en wat balen dat je temp weer naar beneden is gegaan, wat kan je lijf je in de  maling nemen he.. Kop op, en hoop echt op super goed nieuws..

liefs en knuf van mij

Hey lieve meiden,

Bedankt voor jullie reactie. Je voelt je dan meteen een beetje beterder, alsof je er niet helemaal alleen voor staat. Nou gister dus naar de gyn geweest. We beschouwen deze maand maar als verloren maand. Hij had het erover dat ik misschien geen eisprong heb gehad omdat ik rond die periode een beetje aan het kwakkelen was. Ik hoop maar dat dat dan de oorzaak was. Moet volgende week beginnen met 7 dagen primolut slikken om mn menstruatie op te wekken. Hij had het er in eerste instantie over om er op te wachten maar hij had eigenlijk geen zin om zo lang te moeten wachten, ikke ook niet! Dus ik ben allang blij met die primolut! Kom maar op. Ik moet nu nog 1x clomid slikken en als het deze keer niet gelukt is dan krijg ik waarschijnlijk eerst een kijkoperatie en daarna moet ik beginnen met hormonen spuiten. Betekent dit dan ook dat je iui krijgt of zeg ik nu iets raars. Maar goed, ik heb nu weer een klein beetje rust in mn donder dus kan weer beginnen met opladen voor de volgende en hopelijk laatste ronde!

Liefs
patricia

Hoi patricia

Balen dat het niet gelukt is deze maand. Maar wel fijn dat jou gyn actie onderneemt en het niet gaat afwachten. Ik heb ook primolut geslikt en dan komt het echt op gang hoor. Ongeveer drie dagen na het stoppen met de primolut kwam het op gang. Dus dat moet lukken. Op een hele goede maand en hopelijk de laatste.

liefs rozemarijn

Hai Patricia,

Eindelijk actie in de taxi dus! Gelukkig weet die gyn. van aanpakken.
Ik denk niet dat je IUI krijgt als ik je verhaal zo lees. Tenminste is er iets mis met het zaad van je man dan? Zo te lezen is het probleem het gebrek aan een goede eisprong dus dus zullen ze proberen op te wekken met hormonen maar dat betekent niet dat er automatisch IUI achteraan komt.

SUCCES!
lfs inge

Hee Patricia.

Was al heel benieuwd wat de uitslag bij de gyn was!! Fijn dat er nu idd actie in de taxi gaat komen, en dat de gyn meteen besloten heeft wat er nu gaat gebeuren. Geen sloom gedrag, heel fijn voor je. Alleen idd jammer dat je geen eisprong hebt gekregen. Maar goed dat is nu eenmaal zo dus ga je je daarom maar geen zorgen maken ok. Het gaat allemaal goed komen  dat weet ik zeker..

lfs Mick

Hey meiden,

Wat dat betreft is mijn gyn wel voortvarend, wat heel erg prettig is. Hij is ook heel erg opbeurend en ziet overal iets positiefs in. Zelfs dat ik geen eisprong had wist hij als iets heel normaals over te laten komen. Ik voel me eigenlijk altijd heel erg goed als ik daar vandaan kom en heb dan er weer zin in om er tegen aan te gaan. Nu dus ook, kan haast niet wachten tot ik die Primolut N kan gaan slikken, dan komt er weer schot in de zaak. Het is inderdaad erg goed spul Rozemarijn. Het lijkt op het principe van de pil.

Inge, het zaad van mijn vriend is gelukkig in orde. IUI krijg je dus eigenlijk alleen als het zaad niet goed is of als je vijandig baarmoederslijmvlies hebt denk ik. Ik had eigenlijk wel zo'n soort vermoeden maar wilde het zeker weten.
Hoe is het nu met je? Kun je het een beetje loslaten. Ik hoop dat jullie allebei een beetje rust in jullie lijffies krijgen deze maand. Ik denk dat het een verstandig besluit is geweest om eens even afstand te nemen. Jullie hebben zoveel meegemaakt de afgelopen tijd. Je kan niet blijven doorgaan alsof dat allemaal maar heel normaal is. Al lijkt het me heeeeel erg moeilijk voor je op dit moment te stoppen, nu je eindelijk met IUI begonnen bent. Het is altijd makkelijk om als buitenstaander te vertellen wat goed is hè.

Rozemarijn, voor jou is het ook spannend hè. Hoe laat moet je morgen weer voor controle. Ik duim voor je dat je reuze eieren hebt! Niet teveel nagels bijten hè. Je moet er nog een paar over hebben voor over 2 weken als de wachtweken voorbij zijn.

Mick, jij zal zo onderhand de dagen voorbij aan het kijken zijn. 10 juni is ook nog erg ver weg, alhoewel als het zover is zijn de dagen toch wel weer snel gegaan. Ik hoop voor je dat je ook met clomid mag beginnen en dat het dan allemaal erg rap gaat!

Liefs
patricia

Terug
Bovenaan