A
Anoniem
Guest
Oh ik wordt gek van mezelf. 12 maart NOD en mijn lichaam geeft allerlei tekenen waar ik gemakkelijk een conclusie aan kan verbinden. Nu inmiddels in ronde zes dus ik heb geleerd dat mijn lichaam vervelende trucjes met me uit kan halen. Maar als je en misselijk, moe, gevoelige borsten, opgeblazen en zelfs een hoge temp hebt sinds je eisprong, dan is het toch niet vreemd dat je gaat denken dat het misschien wel zo zou kunnen zijn deze keer.
Ik moet dus nog een week wachten... wordt er gek van
Ergens ben ik er echt over overtuigd dat ik alles weer verzin en dat ik niet zwanger ben, maar aan de andere kant zijn die tekenen er wel. En dat ik vaak moet plassen viel mijn man zelfs op.
Zo irri dat je niets kunt doen. Alleen maar afwachten. Het liefste zou ik hebben dat elke keer na het klussen dat je even in je lichaam kunt kijken of het gelukt is, dan weet je tenminste gelijk of het raak is.
Maar goed voor iedereen in hetzelfde schuitje.. succes
Liefs Carina
Ik moet dus nog een week wachten... wordt er gek van
Ergens ben ik er echt over overtuigd dat ik alles weer verzin en dat ik niet zwanger ben, maar aan de andere kant zijn die tekenen er wel. En dat ik vaak moet plassen viel mijn man zelfs op.
Zo irri dat je niets kunt doen. Alleen maar afwachten. Het liefste zou ik hebben dat elke keer na het klussen dat je even in je lichaam kunt kijken of het gelukt is, dan weet je tenminste gelijk of het raak is.
Maar goed voor iedereen in hetzelfde schuitje.. succes
Liefs Carina