zit mezelf weer helemaal gek te maken...

A

Anoniem

Guest
Oh ik wordt gek van mezelf. 12 maart NOD en mijn lichaam geeft allerlei tekenen waar ik gemakkelijk een conclusie aan kan verbinden. Nu inmiddels in ronde zes dus ik heb geleerd dat mijn lichaam vervelende trucjes met me uit kan halen. Maar als je en misselijk, moe, gevoelige borsten, opgeblazen en zelfs een hoge temp hebt sinds je eisprong, dan is het toch niet vreemd dat je gaat denken dat het misschien wel zo zou kunnen zijn deze keer.

Ik moet dus nog een week wachten... wordt er gek van

Ergens ben ik er echt over overtuigd dat ik alles weer verzin en dat ik niet zwanger ben, maar aan de andere kant zijn die tekenen er wel. En dat ik vaak moet plassen viel mijn man zelfs op.

Zo irri dat je niets kunt doen. Alleen maar afwachten. Het liefste zou ik hebben dat elke keer na het klussen dat je even in je lichaam kunt kijken of het gelukt is, dan weet je tenminste gelijk of het raak is.

Maar goed voor iedereen in hetzelfde schuitje.. succes

Liefs Carina

Hoi,

Ik zit in hetzelfde schuitje, 14 maart is mijn NOD. Ik heb me de afgelopen 9 maanden dat we bezig zijn al wel 9 x zwanger gevoelt, maar helaas het mocht niet zo zijn.
Vandaag ben ik jarig en dan zelf nog even op het forum kijken. Ik weet dat ik erveel mee bezig ben. Jij succes met wachten.

Evelise

Hoi Carina,

Ik herken mezelf wel redelijk terug in je verhaal,alleen heb ik over 5 dagen mijn nod en ik kan nu ook niet meer wachten moet mezelf lekker bezig houden om er niet aan te denken..

En ook ik denk deze maand weer van elk dingetje wat je voelt en ...zou het nu dan wel zo zijn. Terwijl ik me elke keer voorneem om nergens op te letten maar net wat jij zegt dan voel je het opeens toch echt,
nou carina veel succes en ik zal voor je duimen!!!!
liefs elvira

Hoi Carina,

Ik herken alles wat jij omschrijft heel goed, heb  er ook al maanden last van dat ik alles voel en dan denk van ......zou het?

Tot nu toe toch iedere keer ongesteld worden, dus ik weet inmiddels dat je ook van alles voelt voor je ongi wordt. Al die dingen die je voelt hebben toch met hormonen te maken en die blijven  gewoon doorwerken, zwanger of niet.

Maar ik heb me deze maand voorgenomen dat het nu toch niet zo kan zijn dat ik al iets voel voor de 4 weken (en dus test) en moet zeggen dat ik tot nu toe nog weinig gekke dingen voel, zelfs geen zere borsten??!! (vind ik dan wel weer vreemd).
Ik heb trouwens rond 12 maart mijn NOD, dus misschien komt het allemaal nog.

Succes en groetjes, Jetje

Terug
Bovenaan