Hoi Wiep en Miep,
Bedankt voor jullie bemoedigende woorden. Ik probeer er niet bij stil te staan. Trouwens, hoe meer ik lees over zwangerschappen hoe meer ik lees dat er nogal heel wat mis kan gaan. Jeetje zeg, en gezien dit mijn eerste zwangerschap is raak je daar hier en daar wel even van slag van. Zeker toen het mij opviel dat dus bij die streek bij mijn onderbuik schuin naar buiten toe het een beetje dik was en in de loop van deze week iets dikker werd en ook zichtbaarder dikker, begon ik mij wel zorgen te maken (nog steeds overigens) He, getverderrie , ik hou hier niet van, Kan neit wachten tot het morgenochtend is dan zit ik in elk geval bij die verrekte dokter.
Kun je hiervoor trouwens ook terecht bij je verloskundige? Ik had vanmorgen gebeld voor de eerste afspraak en was beneieuwd of ik met dit soort situaties ook daar tercht kon voor controle. Nu al zeg maar ook al heb ik over 5 weken pas het eerste consult.
Bedankt meiden, Ik hoop voor jullie dat jullie in elk geval niet zo stressig zijn als ik met bepaalde dingen GGGRRR!!
Aicha.