zit te denken om...

A

Anoniem

Guest
Hai allemaal,

ik ben lang niet meer op deze site geweest. Ik moest effe afstand nemen. Wij zijn nu ong. 1 jaar en 1 maand aan het hopen....maar helaas. Toch ben ik voor mijn gevoel nog niet zo ver om naar de huisarts te gaan. Wil het nog effe zonder proberen, maar misschien is het wel uitstel... Maar goed, ik zit te denken om ovulatietesten via internet te bestellen, alleen het vervelende (of juist niet) is dat je zo verschrikkelijk veel keus hebt. Wie heeft goede ervaringen? Ik heb al bij sensitest of zoiets gekeken alleen daar kun je nu niks meer bestellen, helaas.

alvast bedankt,

groetjes Wies

Hoi Wies
Je moet maar eens kijken op www.matcare.nl daar krijg je best veel testen voor weinig geld, en de echt goedkope zijn ook goed. Het verschil met die uit de winkel zijn dat er niet zo ´n heel plastic duur omhulsel omheen zit. Heb vooral opd eze en op andere sites hele goed ervaringen gelezen.
En je kunt via telebankeiern betalen en je hebt ze de volgende dag in huis, gewoon met de post!
Succes Wies!
Liefs Bo

Hai boompje

bedankt voor je snelle reactie.

veel liefs wies

Geen dank!
Ik zit nu in ronde 9 van proberen, nog niet zolang als jullie, maar ik hoop dat het bij jullie met de ovulatietesten ook meteen lukt!
Liefs Bo

hihihhih

leuk om je zo te spreken. maar uhhh ken je de site leuke mama's ook ?
dit is wat makkelijker communiceren.

http://groups.msn.com/leukea-s-mamas/chatten.msnw

groetjes liefs wies

Hey Wies,

zelf ben ik de clearblue ovulatietest aan het proberen. Ik vind het de uitvinding van de eeuw!
Bij ons schrijven alle HA clearblue voor! (woon in België) Dat wil toch zeggen dat het goede zijn.
Succes ermee!

Liefs Caroline

Hai,

Nou bedankt voor je advies, maar ik heb net de matcare besteld.
ik loop er al zo lang mee in mijn hoofd, dus... moest het nou ook maar eens doen.
anders word ik er knettergek van.

liefs wies

p.s. veel succes he

Hoi Wies,

Ik weet niet of je me nog kend, maar we hadden toen der tijd best veel contact.
Ik raakte zwanger en dit bleek uiteindelijk een partiele mola zwangerschap te zijn.
Ik zag je niet meer en ben zelf ook lang niet meer op de site geweest.
We mogen nu pas vanaf oktober weer zwanger proberen te worden als alles goed blijft gaan.

Ik vind het wel jammer om te lezen dat je nog niet zwanger bent geworden. Hopelijk gaat dit nu snel gebeuren. Ik zal voor je duimen!!

Liefs, sarah

Terug
Bovenaan