zit vandaag echt in een dip

hoi allemaal,

Ik zit sinds vanmiddag effe in een dipje.

De werkmannen zouden vrijdag klaar zijn met de hele verbouwing (nieuwe keuken en badkamer)

Nou het liep allemaal effe anders.

Ten eerste kwam de timmerman niet vrijdag maar zaterdag en ook vandaag is hij nog geweest. Maar hij kwam niet alleen hij nam zijn kids mee, of ik daar effe op wilde passen want hij had geen oppas. Nou wilde ik heel graag dat alles klaar kwam dus durfde ik geen nee te zeggen. Wat tot gevolg had dat ik 2 dagen van 9.00-16.00 zelf niets kon doen. Nou ja die ben ik doorgekomen. Wel helemaal dood op aan de einde van de dag, want het zijn nogal drukke kids.

Maar nu komt het,   hij is dus nu nog niet klaar de radiator en douchedeur moet nu nog geplaatst worden. Komt hij aankomende zaterdag doen, hoopt hij.
Ik heb dus nu wel effe meteen gezegd dat ik 's middags weg moet, anders zit ik weer de hele dag met zijn kids opgescheept.

Oja, deze is ook leuk  kwam ik net  in de toekomstige babykamer, waar ik dus al het een en ander gedaan had, om de babykleertjes enz. in de kleding kast te leggen.
Legt de hele kamer vol met zaagsel.  O daar kan ik zo pissig om worden.

Vraag dan gewoon effe om de stofzuiger.

En  mijn linnen kast die daar even  tijdelijk stond stond open en nu zitten alle handdoeken onder het zaagsel. Dus ik kan alles weer opnieuw wassen.

Je begrijpt dat ik hier best wel effe van baal.

Ik heb ook effe een lekker potje zitten janken.

Omdat ik nu echt nesteldrang begin te krijgen , wil ik alles klaar hebben maar er wordt niet echt mee gewerkt zal ik maar zeggen.
De tijd begint nu wel te dringen want ik ben bijna 36 weken zwanger, en ik ben er heilig van overtuigd dat de kleine eerder komt.

Sorry dat ik zo loop te klagen, maar het lucht wel lekker op

groetjes Masja

Lekker even klagen hoor!!! Juist hier kan je dat toch lekker even spuien?

Ik had gister zo'n dag hoor... onze jongste sliep tot vanmiddag nog op de 'baby'kamer (laat het hem niet horen met zijn ruim 2,5 jaar) en wij hadden ook strubbelingen met het klaarmaken van zijn nieuwe kamer....de zolder moest compleet verbouwd worden, was dat achter de rug, bleek de achterwand van de nieuwe kledingkast dus niet goed en kon die kast niet af... nu staat die dus met een halve achterwand tegen de muur en is in gebruik genomen....
Maar toen ze doodleuk van de bouwmarkt na ruim 1,5 week melden dat die wand niet  bij de levering zat zag ik het ook helemaaaaaaal niet meer zitten, want de babykamer 'moet' ook nog aanpassingen krijgen en dat moet dus nu nog gebeuren en ben inmiddels ruim 34 weken onderweg.... ik maak er afentoe maar een sarcastische opmerking bij dat we nog ruim in de tijd zitten, maar die nesteldrang slaat zo hard toe ineens.
IK WIL EEN BABYKAMER DIE AF IS EN DIE IK KAN INRICHTEN!!!!
Enige wat al gewassen is is de wiegbekleding, die ga ik morgen strijken en er weer opmaken. De wieg zet ik op onze kamer, mocht het allemaal niet af komen.... kan de kleine in elk geval lekker slapen.

Hopelijk komt jullie klusboer volgende week wel tot een eind met het klussen en komende week kan je hopelijk alles in de babykamer afmaken en deur dicht en op slot, kan die daar niet meer de boel stoffig maken!!!!!

groetjes,
Marije

oh wat ontzettend irritant! kan me goed voorstellen dat je er even doorheen zit. wat een rare vent joh, dat hij z'n kinderen meeneemt naar zijn klanten en jou ermee opzadelt!!! ik zou het niet in m'n hoofd halen!
succes ermee, het komt vast allemaal goed!
groetjes sabine

Heerlijk toch om even te klagen,je hebt groot gelijk! Het is goed om je hart even te luchten, wind je niet te veel op, het veranderd helaas niks aan de situatie.
Heel veel succes met alles en als het nodig is klaag je hier lekker verder.

kop op

Groetjes,

Nadine

klaag er maar op los hoor!! Is soms wel lekker om je frustraties er even uit te gooien!!
Ik zou ook flink balen als ik de boel weer kon wassen en opruimen.

Hier is gister de kinderkamer eindelijk afgemaakt!! Heeft ook eeuwennnnnnnn geduurd. Mijn man heeft ook niet zo veel haast met zulke dingen helaas, en ik kan daar helemaal niet tegen.....
Nu vanavond de wieg nog even in elkaar schroeven en opmaken en dan mag de kleine komen!! Weer een zorg minder!

Hoi hoi meid,

Is die kerel wel goed bij zijn hoofd een 35wken (hoogzwangere vrouw) een hele dag met zijn kids op te zadelen? Is het een beunhaas ofzo? Ik zou weigeren meid, dit slaat helemaal nergens op. Hij komt maar lekker doordeweeks!!! toch?....sorry mijn hormonenen spelen onmiddelijk op als ik zoiets lees, wat een idoot gedoe. Enne klaag maar lekker hier hoor, het is ook echt om je beklag over te doen zeg. Belachelijke situatie en dan nog zo'n rotzooi achterlaten!!!! Hij moest zich schamen!

Wat je ook zou kunnen doen is wat meer mensen in huis halen op die zaterdag die je kunnen helpen en hem ook ff in de gaten kunnen houden met zn troep. Ik zou er zeker wat van zeggen hoor, je betaald hem goed neem ik aan? Wat een *** haha...zo ik ben ook uitgeraasd.

Hopelijk komt alles op tijd af meid, ik weet wel een beetje hoe je je voelt denk ik, ik zit middenin een verhuizing en bij mij staat er nog helemaaaaal niks klaar voor de baby, zelfs geen zieknhuistas. Maar ook dat zal goedkomen.

Veel succes en laat niet over je heenlopen door zo iemand he!!!
Groetjes Peet

Terug
Bovenaan