Zit vraagje...???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

De meningen hier zijn nogal verdeeld als het gaat om zitten.....

Sem kan nu redelijk zonder kussens zitten alleen soms een steuntje is de rug is van harte welkom.
Soms valt hij nog om of kukkel hij naar voren op zijn buik.
Meneertje begint dan te lachen en de ondergrond is altijd zacht.

Ook zit hij af en toe in een loopstoeltje maar nu wordt er steeds gezegd dat je je kindje niet mag laten zitten als hij daar zelf nog niet aan toe is...????
Met andere woorden pas wanneer hij ZELF gaat zitten mag je dit soort dingen doen.....

Maar hij zit toch ook al in de buggy en kinderstoel etc.....

Altijd als het even lekker gaat en je komt weer bij het cb ga je soms met een foei moeder gevoel weer weg...!!!!

Hoe hebben jullie dit gedaan....???

Groetjes
Jeannette mv Sem 22-09-2006

Tess kan ook nog niet zelf gaan zitten hoor!
Tegen mij is dat ook nooit gezegd ook niet bij de oudste. Als ik haar neerzet zit ze goed stevig en dat is volgens mij het belangrijkste.

Groetjes sandra

Nou meid zie je nou wel....

Dat dacht ik dus ook, ze zeggen dat dit slecht is voor de rug...????
Tja als dit dan zo stellig wordt beweerd ga je er nog aan twijfelen ook....

Nou ik laat Sem lekker zitten en als de ondergrond maar lekker zacht is kan hij nog best een kukkeltje maken....

Dank je wel....

Hoihoi,
Volgens mij kun je hem gewoon laten zitten hoor.
Ik heb dat ook bij mijn beide jongens gedaan.
En inderdaad,ze zitten toch in de buggy...
Daarbij,het zitten moet toch ook een beetje gestimuleerd worden?
Groetjes Tanja

Sja, als je moet wachten tot ze uit zichzelf gaan zitten....Dan duurt het nog wel even. Ik zou het dus gewoon lekker stimuleren hoor. Zoveel kwaad kan dat vast niet.

Liefs Annet

Yoëll ging ook niet zelfstandig zitten. Maar als je hem neer zetten was er niets aan de hand.
Ze geven het zelf echt wel aan hoor.

Hoi hoi,

Tess gaat ook nog niet uit zich zelf zitten hoor...Maar als ik neerzet blijft ze stevig zitten,in het begin kukelde ze ook steeds om.Maar met vallen en opstaan moeten alles toch leren..nietwaar.Ik denk dat je het goed hoor...en je moet je geen foei-gevoel laten aanpraten door het CB.Je bent een goede Moeder!!

Groetjes Kitty en Tess.

DAMES DIT IS WAAAAR!!!!!!! In de buggy en in de kinderstoel worden ze ondersteund. Het wordt inderdaad zeer afgeraden om je kindje neer te zetten als hij zelf nog niet gaat zitten. De vraag is: do we care??  Milo gaat nu zelf zitten maar voordat hij het zelf kon zette ik hem ook voortdurend op zijn kont hoor, dan was hij gewoon veel blijer!! Ik trek me er dus weinig van aan, maar het is wel degelijk waar.

Terug
Bovenaan