zitprobleem

A

Anoniem

Guest
Marissa (7.5 maand) zit al sinds haar geboorte tussen mijn man en mij in op de bank. Toen ze nog klein was zat ze op het voedingskussen en nu is dat dus in de wipstoel op de bank tussen ons in. Maar ze probeert sinds deze week zelf te zitten en gaat dus rechtop in de stoel zitten, los van de leuning. Nu zien wij het al gebeuren dat ze dus een keer met stoel en al op de grond valt en uiteraard willen we dit voor zijn. Maar nu komt het probleem, we weten niet hoe ze dan moet zitten. We willen haar graag tussen ons in op de bank hebben, dat vindt ze ook echt gezellig. Hoe zitten jullie kindjes bij jullie? Ik denk dat de wipstoel weg moet maar bestaat er dan iets anders? Ze zit nog niet goed genoeg os om het zo te doen. Graag jullie ervaring.

liefs  Linda

Hoi Linda,

Ik ben pas bij het CB geweest en Feline zat nog niet goed en kan zelf nog niet gaan zitten (11 maanden) ik weet niet of Marissa echt recht zit met haar ruggetje, maar zoniet dan kun je haar beter niet neerzetten.
Dat adviseerden ze me op het CB.
En als ze wel goed rechtop zit, waarom gaan jullie dan niet op de grond zitten? Is niet voor uren denk ik en dan kan ze eventueel zelf ook gaan kruipen.

groetjes Mariska

Hoi Mariska,

Marissa zit heel mooi recht met haar rug, maar ze kan nog niet zelfstandig zitten, althans niet zo lang. We hebben nu dan ook de wipstoel in de stand tussen liggen en zitten in. We gaan wel elke dag even met haar op het kleed zitten en schuiven dan de salontafel aan de kant zodat ze even lekker kan rollen. Het gaat mij om de avonden en in de middag als ze haar eigen filmpjes kijkt. 's Avonds zit ze dan dus lekker tussen ons in en dat wil ik ook zonder wipstoel kunnen, maar we weten dus niet hoe.

Liefs Linda

Hoi Linda,

Is dit soms iets: http://www.kidskit.biz/HTMLs/
product.aspx?C1010=
12753&BSP=12748
&BSS333=12753

even de link aan elkaar plakken.
Wij hebben deze gekocht voor deze zomer op de boot, Feline kan er al goed in zitten?

groetjes Mariska

Hoi Mariska,

Zoiets is inderdaad wat we bedoelen alleen deze moet je vast maken aan de stoel en op de bank gaat dat niet. Maar wel alvast bedankt voor het meedenken

liefs

Linda

Terug
Bovenaan