Zitten in buggy, wanneer?

Hoi,
Onze dochter van bijna 4 maanden ligt krap in de wandelwagen (bugaboo). Wanneer mag je die ombouwen tot buggy?
Ze zit al redelijk en ze vindt het ook veel leuker dan liggen, dan ziet ze veel meer, denk ik.

Alvast bedankt!
 
heb mijn zoontje vandaag voor het eerst in de buggy gezet, hij is nu bijna 6 maanden. Hij vondt het prachtig. Hij wilde al lang niet meer liggen en gebruikte ik dus maar de maxi cosi dat vondt hij nog gaan, maar daar past hij ook bijna niet meer in en dat kan je ook niet telang gebruiken. Mijn buggy kan ook in ligstand, de jouwe volgens mij ook, dus ik zou het maar gewoon doen. Wij hebben er ook zo'n voetenzak bij, heerlijk!!
 
Dat mag meteen na de geboorte al, dus nu mag het zeker. Je hebt 3 standen en de hoogste (rechtste) stand mag pas als je kindje zelfstandig kan zitten. Ik heb het zelf bij 6 maanden gedaan. Leuk hoor! ziet er veel stoerder uit.
 
ik heb me wagen ook om gebouwd tot buggy me zoontje was toen geloof ik een maandje of 3 hij vondt het geweldig dus ik zou zeggen gewoon doen als je buggy in een lig stand kan dan he want dat is wel belangrijk

nou veel plezier er mee
 
zolang hij plat kan ligt je kindje toch gewoon recht.. ze hoeven er helemaal nog niet voor te kunnen zitten.. alleen het overeind zetten zou ik even mee wachten..
 
Ook wij hebben een bugaboo en ons dochtertje ligt vanaf 3 1/2 maand niet meer in de wandelwagen. Dat gaat prima. Alleen de stand waar je echt rechtop zit gebruiken we nog niet, maar die andere tween gaan heel goed. Ze vindt het erg leuk dat ze wat meer kan zien.

groetjes Mikki
 
Hai,
Wij hebben ook de bugaboo. met 4 maanden pastte mijn zoontje ook bijna niet meer in de 'bak' Toen hebben we hem omgebouwd en alleen op de platste stand gebruikt. Inmiddels is mijn zoontje 6 maanden en nu gebruiken we de lig en de halfzit stand. heel af en toe ook de meest rechtop stand,maar hij kan nog niet helemaal zelf zitten, dus in overleg met het CB gebruiken we deze stand telkens maar 10 minuutjes achterelkaar (vind 'ie nl wel heel leuk, beetje rondkijken!)
succes ermee, gr evelien
 
Terug
Bovenaan