Zitten in kinderstoel?

A

Anoniem

Guest
Dag allemaal,

Omdat ik met een groep maart-mama's meeverhuisd ben naar forumplaza en met een kleine niet genoeg tijd heb om twee forum's bij te houden, ben ik hier vooral een lezer...
Maar nu heb ik toch een vraagje!

Ons meiske (5 maanden) krijgt steeds meer interesse in rechtop zitten. Wanneer beginnen/begonnen jullie met oefenen met zitten in een kinderstoel. Ik weet dat je ze hier pas echt in mag zetten als ze zelfstandig kunnen zitten, maar wil ook haar behoeft volgen.

Groetjes,
Pietje

Hoi Pietje,

Ons meisje is ook 5 maanden en wil ook graag rechtop zitten, maar valt zonder veel steun nog alle kanten op. ik heb dus ook nog niet geprobeerd in de kinderstoel. Ik wil daar maar mee wachten tot ik merk dat ze wat steviger kan zitten.
Groetjes monique

Joshua kan nu al een tijdje zitten 5,5 maand was dat geloof ik.... dus toen ook pas in kinderstoel! Daarvoor wilde hij ook wel zitten maar dan heb ik hem in wipstoel die je bijna op zitstand kan zetten...

hier toen hij 5,5 maand was en meloen aan het eten is hihi en LOL dat hij heeft..

grt suuz

wow wat goed dat hij al zo kan zitten, dat kan emma dus echt nog niet. Watermeloen heeft ze wel een keer op, knoeide er helemaal niet mee, vond het veels te lekker

Groetjes Monique

bij joshua glipte (was erg glad)  het steeds uit zijn handen dus moest hij erbij helpen anders kreeg hij niks binnen hihihi

mijn mannetje  is ook 5,5 maand  en kan ook nog niet goed  zitten ik   wacht ook met de   kinderstoel tot hij goed kan zitten lijk me beter voor zijn rug  

Ons mannetje is net zes maanden, maar in de kinderstoel zitten is er voorlopig nog niet bij hoor. Hij wil wel graag zitten, het liefst bij mama op schoot of in de wipstoel (en dan heel wild wippend de hele kamer door). Ik heb wel ook een Bumbo seat, die neem ik morgen even mee naar de fysio kijken of zij vindt dat hij daar al in kan zitten.

Groetjes
Chris

Hoi,
Quinn zit redelijk met steun. Dus af en toe 5 minuutjes in de kinderstoel om te oefenen. Met opgerolde handdoeken ernaast. Maar nog niet echt om iets te doen.
Eten geven doen we nog in de wipstoel.

Terug
Bovenaan