Zitten jullie op 1 lijn met jullie partner

Hai,

Dennis en ik zitten redelijk op 1 lijn, wat erg fijn is. Ik ben alleen minder streng en dat merkt Jesse ook, sinds Dennis weer aan het werk is, ben ik meer thuis en Jesse was me flink aan het uitproberen, sinds vorige week ben ik ook strenger en dat werpt nu al zijn vruchten af.

Dennis en ik vinden dezelfde dingen belangrijk wat wel en   niet mag, dus het is bij ons in een goed evenwicht.

Hoe gaat dat bij jullie??

Groetjes Linda

Mwah, we zitten niet altijd op 1 lijn. Maar meestal wel hoor. Het is niet zo dat we totaal verschillende regels hebben, maar ik ben over het algemeen wat makkelijker dan mijn man.

Hoi,

In de basis zitten wij wel op 1 lijn alleen de uitvoering wil nogal eens verschillen, haha!

Zo vinden wij alletwee dat Sven bijv. rond 19:00 uur naar boven in bad moet. Ik vind dat een afsluiting van de dag en probeer dat rustig te laten verlopen als aanloop naar het slapen. Voor Richard is dat de laatste mogelijkheid om nog even een feestje te bouwen.... -:)

In het begin had ik daar erg veel moeite mee en corrigeerde hem dan heel vaak. Nu heb ik zoiets van: dat is Richards manier en laat hem maar lekker doen.

Op die manier heeft Sven ook zijn eigen voorkeuren gecreeerd. Zo ben ik er voor rust en een veilig plekje. Papa is van het stoeien en gek doen.

Groetjes,
Maike

Over het algemeen wel, maar ook ik moet mijn man voor bedtijd een beetje afremmen zodat hij Lotte niet te druk maakt. Maar het is ook wel logisch dat  hij even lekker met haar wil spelen omdat hij haar overdag eigenlijk niet ziet.

De grootste discussies vinden gaan meestal over het eten. Lotte eet niet geweldig en ik heb gemerkt dat ze het meeste eet als je haar gewoon laat gaan en er niet moeilijk over doet als ze eens wat minder eet. Mijn man vindt dat erg moeilijk, want hij is ergens bang dat ze niet voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt. Wat ik me ook wel weer kan voorstellen natuurlijk.

Groetjes, Marisa

Wij zitten op 1 lijn met de opvoeding. Wel brengt Dennis haar anders naar bed als dat ik doe en dat is vaak stuk sneller en dan voelt Feline zich beetje te kort gedaan heb ik het idee.   Dus nu doet hij het ook wat rustiger, gaat stuk beter.

groetjes Maris

Qua opvoeding liggen we best op 1 lijn maar qua hoe we dat willen bereiken, daar gaat het soms mis. Ik heb veel meer geduld dan mijn vriend, maarja over het algemeen gaat het goed.
gr. van Sonja

Hoi hoi,

wij liggen niet altijd op 1 lijn. Maar daar wordt dan over gepraat en zoeken we een middenweg. Dat werkt voor ons toch wel het beste. In de regel zijn we het wel met elkaar eens.

Moeilijk soms hoor, haha!

Liefs Deb.

Hoi hoi,

Net als Debby hebben wij ook weleens meningsverschil. Maik vind mij vaak niet streng genoeg en denkt dat hij daar door afgerekend word door Rik.
Maar goed is niet zo, maar ik ben wel vaak intensiefer met Rik bezig en dat ziet ie dan niet.
Maar goed over het algemeen gezien zitten we kwa regels en opvoeing wel op 1 lijn..

X Saskia
mv Rik 21 mnd

Terug
Bovenaan