Zitten tijdens slaap

<p>Hoi allemaal,</p><p> </p><p>Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die dit herkennen;</p><p> </p><p>Zoontje is nu precies 10 maand oud en een erg druk en ondernemend kereltje. </p><p>Hij zit al sinds hij 7 maanden is en begint nu ook steeds vaker stapjes los te zetten.</p><p>Slapen is altijd een "dingetje" geweest, maar het gaat wel steeds beter.</p><p>Wel moet ik er nog minimaal 3 x per nacht uit (soms wel 8x) om hem weer neer te leggen in bed.</p><p>Hij gaat namelijk in zijn slaap rechtop zitten en is dan een soort van "de weg kwijt" en begint dan te huilen.</p><p>Als ik dan naar hem toe ga dan leg ik hem neer en geef hem zijn speentje en hij slaapt verder...</p><p>Ik denk zelf dat het met dromen en/of prikkel verwerki g te maken heeft...</p><p>Maar ik ben wel nieuwsgierig of iemand dit van zijn/haar kindje herkend en wat je er eventueel aan hebt gedaan.</p><p> </p><p>Het zou fijn zijn als hij zelf een keer weer lekker gaat liggen, zonder dat papa of mama moet helpen?</p>

Hier een zoontje van 15 maanden die dit al maanden doet. De truc hij ons is om hem even te laten huilen. Hij gaat dan zelf weer liggen en slapen. Bij ons is het tussen het draaien van de ene plek naar de andere dat hij even gaat zitten

Zooooo herkenbaar!! 

Mijn dochtertje van bijna 1 jr (27sept) doet dit ook al een weekje of 3..
ik geef dr tutje, leg dr weer neer en ze slaapt weer verder .. 

zou ook niet weten waarom, misschien dromen? Want ze word idd wakker huilend en beetje verward/sleepy.. 

slapen is ook een “ dingetje “ bij dr ?

zo herkenbaar je hele verhaaaaaal!! Ik lees meeee!!!? 

Oke, dan denk ik dat we ook hier weer doorheen moeten met elkaar? 
Het wel erg vermoeiend hoor, het breekt af en toe wel op om er minstens 5x per avond/nacht uit te moeten?

Terug
Bovenaan