Zitten

Hallo moeders,

Kan mij iemand vertellen vanaf welke leeftijd het verantwoord is om je baby rechtop te laten zitten. En vanaf welke leeftijd mogen ze in de buggy zitten/liggen ?

Groetjes
Moeder van dochtertje van 4 maanden
 
Echt laten zitten bv met eten in de kinderstoel is pas goed voor de rug als ze ook goed alleen kunnen zitten. Maar op schoot zitten met ondersteuning kan geen kwaad.
De kinderwagen vervangen door een buggy heb ik pas gedaan met zes maanden en dan kan hij wel hele maal plat dus hoeft ze niet lang te zitten.

groetjes joyce mama van Mara
 
Mijn zoon zit al heel lang rechtop op schoot met ondersteuning. vind ie heerlijk, kan ie alles goed zien. Sinds de derde maand niet meer in de kinderwagenbak want daar is meneer al te lang voor. hij ligt nu in de buggy (Quinny fashion) die erbij hoort. Deze ligt dan helemaal plat vaak en soms een klein beetje rechter op maar nooit helemaal zittend. Beetje schuin zeg maar zoals in een maxi cosi.

Hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt.

Groetjes Patricia
mv Jusin, 4 maanden
 
Ik heb mijn dochter met 4 maanden in de ligstnad van de buggy gedaan ( buggaboo), in de kinderwagen ging ze steeds huilen omdat ze niks zag. In de beschrijving stond wel dat het mocht vanaf 4 maanden,maar dan niet langer dan 2 uur achter elkaar, het is eigenlijk pas vanaf 6 maanden.
 
ze mogen in de buggy als ze redelijk zelf kunnen zitten.

mijn zoontje zat ook al eerder in de buggy (6 maand) omdat hij erg alng is en de quinny ligbak erg klein in verhouding.

trouwens patricia hier boven wat grappig,we hebben de zelfde voornaam en onze zoontjes heten ook nog het zelfde,hahahah wat een toeval
 
Terug
Bovenaan