zitten

hoi mijn zoontje wil op schoot recht op gaan zitten is dat nog niet te vroeg?? hij is nu ongev 3,5 maand oud.en hij geeft veel over na de bv waar kan dat aan liggen?? gr aadje
 
Hoi aadje,

mijn zoontje zat op schoot ook al zo vroeg recht (met drie maanden) dus je bent niet de enige...
Ook gaf hij veel borstvoeding terug. Wij zijn gaan proberen om hem iets "rechter" te voeden. Mijn zoontje lag eigenlijk bijna altijd horizontaal op het voedingskussen. Langzaam hebben we het opgebouwd dat het kussen bij zijn hoofdje steeds hoger ging liggen en zijn voetjes lager en uiteindelijk zonder kussen. Dit heeft bij ons een   heel positief effect gehad. Ook het liggen in zijn bedje ging steeds beter. Eerst wilde hij bijna niet gaan liggen, maar na het steeds meer rechtop voeden was het niet meer zo'n probleem.

succes ermee!

groetjes,
Mamamoi
 
Hallo,

onze dochter wil ook al vanaf 2,5 a 3 maanden zitten. is nou 4 maanden.
maar over die borstvoeding.
je kunt voor de voeding iets afkolven of evt een lepeltje johannesbroodpitmeel geven.
anders zou je dit even moeten overleggen met C.B

gr Janneke
 
merel heeft ook heel veel gespuugd.
Ik weet niet hoe het zit met boertjes maar wat bij ons heel erg geholpen heeft  is het boertje omhoog kloppen
moet je Kinderen die bv krijgen laten boeren. Weet ik eigelijk niet heb Merel nooit aan de borst kunnen krijgen Zij heeft dus alleen bv uit de fles op.
In iedergeval. wat je doet is je begint bij de onderrug aan de zijkant. Je klopt dan naar de ruggewervel en dat doe je ook aan de andere kant.
Stukje omhoog weer hetzelde vanuit de zijkant langzaam naar de ruggewervel en zo klop je steeds verder omhoog.
Bij Merel komt het boertje nu eerder en ze geeft geen hle sloten meer terug.
af en toe spuugt ze nogwel iets maar dat is dan meer omdat ze teveel heeft gedronken
 
Terug
Bovenaan