Zitten

A

Anoniem

Guest
Op schoot zitten, in de wipstoel zitten, op de bank zitten enz.
Eva wil ZITTEN, denk maar niet dat ze wil liggen in de armen van papa of mama of wie dan ook, nee ZITTEN!
Tenzij de fles in zicht komt, oh ja, dan ga ik wel liggen hoor, maar niet te lang wachten met het geven van die fles, hier dat ding!
Eigenwijze meid die nu al precies wil laten weten wat ze wel en wat ze niet wil. En dus vooral al wil zitten. En dat steeds beter doet, met haar hoofdje en ogen alle kanten op draait, ook omhoog kijken naar degene bij wie ze op schoot zit.
Heerlijk eigenwijs en bijdehandje, zo heerlijk genieten van onze Eva.

Groetjes Alice

Hoi Alice!

Hier ook: ik wil niet liggen, ik wil ZITTEN! Het probleem is een beetje dat Domenikos van die wilde onverwachte bewegingen maakt... Ik moet echt heel snel reageren...
Sinds eergister gaat hij in het grote bad in een badring=stoeltje maar hij is zo wild en zwaar... Het valt niet mee...Meneertje heeft de grootste lol!
Alleen op de buik liggen ('spelen') vind hij net als z'n broers als baby nix. Hij kijkt en volgt elke hap als ik eet. Ik heb hem nog nix te eten gegeven, we wachten de darm  operatie eerst af. Wel zielig (vind ik hoor) want ik denk dat hij best wat lust. Heerlijk he, genieten???

groetjes,Priscilla

Jaah zitten, het leukste wat er is! David wordt nu sneller ongedurig als hij in de box ligt. Toch kan hij soms nog een kwartier bezig zijn met zijn babygym. Hij probeert wel te rollen maar het lukt hem nu alleen om 90 graden om zijn as te draaien. Soms werkt hij zich helemaal in de hoek van de box en dan begint hij te mopperen.
Maar zitten is toch wel het einde. Dan zie je ineens ook zoveel!

heel herkenbaar alice..
het lijkt wel of heb je het over mijn dochter.
die is ook echt zo eigenwijs en heel allert op alles wat er om haar heen gebeurd en niks willen missen.
noa ligt meestal in de box en als ik dan even in de keuken ben en ik kom weer terug ligt mevrouw helemaal omgedraaid haha..
en ze wil ook heel erg haar best doen om te gaan zitten dan komt haar hoofdje helemaal omhoog en dan kijkt ze naar haar voetjes die ze ook zo interessant vind.
ze draaid nu goed op haar zij en nog een klein stukje en dan kan ze van rug naar buik draaien ben benieuwd..
wat leuk om te horen dat onze kinderen het zo goed doen heerlijk!!

liefs annelies

Terug
Bovenaan