zitten

Yinthe ook! Ze mag ook al in de kinderstoel (cb arts gecontroleerd). Ik laat haar af en toe ook zittend spelen, blijf wel in de buurt of leg kussen om haar heen. Ze vindt het erg leuk! Kan ze meer zien en anders spelen. Maar meestal ligt ze nog lekker op haar buik te spelen, eerst maar eens leren kruipen.

Hoi,

Noortje kan ook al een beetje los zittten. Maar ik doe het maar heel soms!
Het risico als ze nu lang zitten is dat ze gaan billenschuiven ipv kruipen.; Dat scchijnt niet zo goed te zijn.

Hier dus veel op de buik. Ze tijgert dan achteruit! Erg grappi!

swen vindt het op de buik echt niet altijd leuk. hij is daar vrij snel op uitgekeken. hij wil echt zitten!

de kinderstoel zit hij af en toe, meestal nog in de wipstoel.

wel een goed idee om kussens om Swen heen te leggen.. misschien toch weer een goede bestemming voor het voedingskussen gevonden. om te voeden vond ik dat ding maar niks.

Ik laat Pepijn en Hugo (7 maanden) nog niet echt zitten, meestal spelen ze op hun buik. Hugo vindt het niet altijd leuk, maar het schijnt belangrijk te zijn voor de rugspieren en die hebben ze straks nodig voor het zitten. Pepijn gaat de hele tijd staan (op handen en voeten), duurt denk ik niet lang voordat hij langs de tafel loopt.

Wat gaat het toch allemaal snel he...!!!

Ik gebruik inderdaad ook het voedingskussen Carina, had ik op het KDV gezien en zij heeft er grote lol mee. Ik heb er ook weinig mee gedaan, maar nu is hij erg leuk! Yinthe doet ook kontwiebelen op handen en knieën en dan de hele tijd heen en weer bewegen. Haha, ziet er grappig uit, maar ze komt niet echt vooruit. Ik laat haar ook niet te veel zitten, al is het wel makkelijke, hoef ik niet de hele tijd te kijken waar ze nu weer heen getijgerd is en aan zit te sabbelen...

Terug
Bovenaan