zitten

Hallo dames,

Mijn kindje is nu 7 maand en 1 week.. hij kan nog niet zitten!
Zijn er meer moeders die dit met het kindje hebben?

ik wil vast te snel! maar ben gewoon benieuwd hoe de ontwikkeling is van jullie kindje met 7 maanden!

gr maaike
 
Hoi,

Mijn zoontje is 7,5 maand.
Hij kan ook nog niet los zitten hoor, dan valt ie naar voren. Maar dat geeft niet... ieder kind ontwikkelt zich in zijn eigen tempo. Sommigen zitten god met 9mnd.
Ik doe hem al wel gewoon met de eetmomenten (behalve fles) in de stoel.
 
Mijn dochter is 8 maanden en kan ook nog niet zelfstandig zitten.. Je wilt echt te snel!

Je kindje mag pas met 9 maanden mee op de fiets ALS je kindje goed zelfstandig kan zitten..

Ik zou zeggen, alle tijd dus nog!
 
Timo is de 24ste 8 maanden, maar kan ook nog niet zelfstandig zitten. Bij het cb zeiden overigens dat baby's pas vanaf 9 maanden zelfstandig kunnen zitten en dan nog is het per kindje verschillend.

Timo zit nu wel sinds een weekje in de kinderstoel aan tafel.
 
Hoi hoi, mijn zoontje zat al snel, maar ook hij moest soort van "oefenen" (deed ik niet gedwongen, maar hoewel hij het leuk vond om te zitten, viel hij in het begin vaak om...)... daarom eerst het voedingskussen om hem heen gezet zodat ie een steuntje had en later het voedingskussen een stukje van hem afgelegd om hem als ie toch omviel zacht te laten neerkomen
 
Terug
Bovenaan