Zitten!!

Door al het gedoe met het krijgen van tandjes hadden we al gezien dat hij steeds minder om ging vallen met het zitten zelfstandig...
maar sinds gisteren is hij dan echt zo ver dat hij niet meer om valt!!!
presies 7 maanden en zit als een rots! zo ontzettend stoer vind hij het zelf... als hij alleen zit gaat hij glunderen en kijkt hij je aan als of die zeggen wil... KIJK MIJ NOU!! echt zo schattig... nu zit hij in de box en kan zelf zijn mobiel aan zetten erg leuk dat hij die knopjes heeft ontdekt hmzz hahaha maar echt zo leuk om te zien... nu zet ik hem neer op de grond met wat speeltjes hij kijkt echt weer heel anders tegen alles aan is helemaal happy!!

liggen op zijn buik en rus doet hij wel maar als hij op zijn buik lig vind hij het omrollen naar zijn rug helemaal niks als hij dat doet komt hij hard met zijn hoofd naar achter en gaat huilen... logisch maar das duidelijk geen favoriet terwijl omrollen van rug naar buik geen probleem is... en dan wel zitten waar hij in het begin toch ook wel eens mee om viel...( wel met kussens om hem heen uiteraard)...nou worden kleine kindjes snel groot maar het lijkt wel of het steeds sneller gaat... hebben jullie dat nou ook? dat dat hele kleine der nu al af is..? of ben ik de enigste die dat vind?

liefs Shirl.

Hey Shirl,

het gaat idd veel te hard allemaal... Ik vind onze uk ook veel te snel groeien en vooruit gaan. Hij kruipt al iets meer dan een maand en het zitten gaat ook goed vooruit, valt nog wel eens om maar dan wil hij ook echt iets buiten zn bereik pakken en ja dan heb je geen evenwicht meer:) Omrollen van rug naar buik gaat ook hier vlot en van buik naar rug ook hier geen favoriet, precies wat jij beschrijft, het hoofdje klapt dan hard op de grond en dan is het brullen.
Quinn heeft vandaag zn mijlpaal bereikt wat betreft optrekken en staan. Hij deed dit sinds kort steunend op onze handen maar heeft nu ontdekt dat hij het ook bij opa en oma aan de poef kan, helemaal zelf!!! Zo leuk en dan begint ie er ook nog eens bij te schateren. En dan het brabbelen, ik denk steeds vaker zegt ie nou papa maar dan is het iets anders maar het begint er wel op te lijken. Nog maar een paar maanden en dan zijn ze al weer een jaar. Morgen maar weer eens naar het cb en dan eens kijken of tie daar ook goedgekeurd gaat worden. Wat mij betreft is ie dat!

Liefs Amanda

Terug
Bovenaan