Zitverkleiner autostoel

Tot hoe lang gebruik je de zitverkleiner in de autostoel? Mijn dochtertje van 3 maanden is vrij klein van stuk maar ik heb het idee dat als ze een jas met capuchon en een muts aan heeft ik het allemaal erin moet proppen wat meestal eindigt in een vreselijke krijspartij.
Elke keer als we dan ergens heen moeten raak ik enigszins in de stress omdat zij zo loopt te krijsen en over haar toeren is dat ik helemaal onrustig achter het stuur kruip. Als je de zitverkleiner er eerder uithaalt geeft dat dan een risico met auto rijden?

Groeten
Maria
 
hoi,
die verkleiner is er om dat een pas geboren baby zijn hoofd niet recht op zijn nekje kan houden.daarom ondersteun je het ook goed bij het oppakken.
maar met drie maanden zijn ze al aardig goed in staat om hun hoofdje gewoon recht te houden en niet op hun schouder te laten rusten!
mijn dochter had de verkleiner vanaf 2mnd niet meer nodig, ook zij kwam klem tezitten.
dus ze zat niet comfortabel meer!
leg je kindje er eens in zonder verkleiner je zal zien dat ze beter zit!
ze mogen er volgens mij ook maar tot 3,mnd in zitten, dat stond bij mij in de beschrijving.
succes
 
het kan inmiddels rustig zonder verkleiner hoor. Wij hebben hem er oook uitgehaald toen het wat te krap werd allemaal, geen probleem. Als ze inderdaad maar hun hoofdje zelf rechtop kunnen houden.

groetjes, Ellen
 
Terug
Bovenaan