zkh geweest

Hoi, na gistermiddag pijn op de borst, vannacht ook met misselijkheid en duizelig, en vanmiddag begon het weer.. toch gebeld met de poli gyn.
Bij huisartsassistente langs, was bloeddruk ineens 98/65 terwijl hij vrijdag nog 78/45 was.
weer gebeld en moest toch voor controle even komen. Aan de ctg, bloeddruk nog steeds hoog, en nog steeds pijn op de borst. Ons meisje vermaakte zich prima en kroop gauw bij de hartslagmeter weg naar de andere kant... Haha, hartslagmeter verplaatst...
Verder bloedgeprikt en urine nagekeken en dan moet je ongeveer 1.5 uur op de uitslag wachten..... pffff Was om 4 uur met pap in het zkh en die werd door mijn man afgelost. Konden om 7 uur pas weg. Helemaal gaar, en alles is ok. Konden geen verklaring vinden voor dit alles. Dus maar weer naar huis. de arts die de uitslag kwam vertellen was mijn eigen gyn waar ik stees de laatste weken op controle was.. (behalve afgelopen vrijdag toevallig).
Hoef ik ook niet veel uit te leggen dan, scheelt weer. Ga mijn bed in want voel met nog steeds niet zo lekker...
Gr Marianne

Wat vervelend en ook dat ze geen oorzaak vinden. Maar gelukkig dat de kleine het nog goed maakt.
Ga inderdaad lekker op bed liggen en rust lekker uit. Veel sterkte.
Groetjes Peetje24

Wat vervelend meid en dat ze ook nog niks konden vinden. Wel fijn dat alles met je kleine meid wel goed is. Hopelijk voel je je snel wat beter en rust maar lekker uit.
Strekte!!!!

Liefs marielle 37w1d

Vannacht goed geslapen, was bekaf. Wel om half zes wakker..
vanochtend een drie kwartier buiten geweest, (even naar de supermarkt aan het eind van de straat) en daarna gelijk een half uur geslapen op de stoel, haha.
Doe lekker kalm aan want moet straks Martijn weer naar school brengen. Hij loopt zelf naar huis maar heen loop ik weer mee. Fiets aan de hand en dan terug kijken of fietsen nog lukt..

He bah, op dit soort gedoe zit je niet te wachten in de laatste weken! En dan dat gehang en gewacht in zo'n ziekenhuis... gatver.

Hopelijk besluit die ondeugende dame van jou om snel te komen.

Terug
Bovenaan