Zoë is 17 september geboren

Hoi Meiden, Hier  mijn bevalingsverhaal!

Afgelopen maandag ben ik dus opgenomen in het ziekenhuis en dinsdag heette het officieel zwangerschapsvergiftiging dus ik ben uiteindelijk afgelopen woensdag ingeleid en bevallen van een prachtige dochter genaamd Zoë.

Woensdag om 9 uur 's ochtends heb ik de eerste inleiding gehad met gel. Ik bleek toen zelf al 2 cm ontsluiting te hebben. Van de gel merkte ik niets dus om 13.00 uur heb ik weer een dubbele portie gel gehad. Ik had toen 3 cm ontsluiting. Na 13.0 uur kreeg ik enorme pijn in mijn blaas maar hadniet het idee dat dit weeen waren maar de verpleegkundige dacht van wel. Om 16.00 uur had ik nog maar 4 cm ontsluiting. Ze hebben toen mijn vliezen gebroken en op dat moment is alles in een stroomversnelling gegaan.

Om 16.00 uur dus vliezen gebroken en gelijk kwamen de weeen op gang. Op mijn rig mocht ik ze niet opvangen omdat Zoë het moeilijk kreeg en dus moest ik staan. ook dat vond ze niet prettig want haar hartslag daalde enorm tijdens elke wee. Dus om 16.15 uur mocht ik de weeen alleen nog op mijn zij opvangen. Maar het gng zo snel dat ik ze niet kon opvangen dus dat was enorm !@#$%. Ik ging hyperventileren en toen kreeg ik persdrang en moest ik ook nog kokhalzen dus het was voor mij echt een !@#$. Maar toen mocht ik gaan persen om 18.15 uur. (snel he...dus al met al duurde de !@#$ maar heel kort. Gelukkig.

Om 16.15 uur mocht ik persen en toen kwam er een enorme kalmte over mij heen. het was echt heerlijk en ik kon tussendoor goed ademen en het persen was een bevrijding. Om 18.37 uur is uiteindelijk Zoë geboren. Dus het is enorm snel gegaan.

Zoë weegt 2865 gram en is 48 cm lang.

Groetjes Joyce

Hoi Joyce,

Geen pretje zo'n bevalling hè?! Maar het is allemaal goed gekomen en je hebt er een prachtige meid voor terug!!
Heel veel geluk en geniet maar van haar.
Doe zelf wel rustig aan hoor!

Groetjes Kirsten

van harte met jullie dochter!!!
nou idd het was niet echt een prettige bevalling, maar zo te horen heb je je er krannig doorheen geholpen.
en nu maar lekker genieten van jullie wonder!!

groet annelies 38wkn6dgn

Terug
Bovenaan