Zoë is geboren!!!

Gister na het strippen weinig verandering in de situatie...

Vanmorgen was ik al om 6u wakker en rond 6:45 ging ik naar de wc. Ik was net klaar en toen...plop....vliezen gebroken. Ons meisje was gister opeens niet meer ingedaald en dat was te merken. Ik was meteen gaan liggen, maar lag bijna te zwemmen in m'n bed. De Vk kwam meteen en onder haar toezicht moest ik gaan staan om te kijken of ons moppie wilde zakken. En dat deed ze gelukkig. Dus toen mocht ik gewoon doen wat ik wilde en was het wachten op de weeën. De Vk ging om 7:30 weer weg en niet lang daarna kwamen de weeën op gang, vrijwel meteen 1 min lang en om de 5 min. Dus andere kids met opa en oma mee en om 8:45 weer de Vk gebeld. Gister had ik cm ontsluiting en nu al ruim 5! Dus dat ging heel vlot. Ze verwachtte dat de 2e helft ook niet lang zou duren, dus ook de kraamhulp gebeld, die was er ook heel snel, gelukkig.
De weeën kwamen af en toe best snel op elkaar, dus moest flink puffen. Op n gegeven moment gaf ik aan dat ik persdrang had, dus toen mocht ik evt n klein beetje druk meegeven als dat goed voelde. Als ik liever wilde puffen, mocht dat ook nog.
Het was behoorlijk omschakelen van puffen naar persen, maar op zich ging het best goed (goede begeleiding...) Ik weet niet precies hoelang ik geperst heb, maar om 10:14 was ze er en heb ik haar zelf op m'n buik gelegd. Wat een superbevalling!!
Wel n paar hechtingen, maar die nemen we voor lief!

Compleet gelukkig en gelukkig compleet zijn wij met Zoë Mare Simone!!
 
Van harte gefeliciteerd met jullie meisje!! Eindelijk is ze daar dan:) leuke naam! Wat een turbo bevalling meid.. Jeetje.. ga onwijs genieten van jullie wonder en laat je lekker verwennen!
 
dacht nog aan je , van harte en geniet ervan !
Hoop dat het bij mij ook zo snel gaat hier nog rustig . Vandaag uitgerekend .
 
Gefeliciteerd met je kleine meisje! Super dat je bevalling zo goed en snel ging en dat zelf op je buik leggen lijkt mij idd wel heel speciaal! Geniet ervan!
 
Terug
Bovenaan